Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Heb je misschien een keer de instelling gedaan dat de media niet wordt opgeslagen die je via WhatsApp krijgt
Weet niet zeker of dit het is
EST:
Dat kan ik mij niet herinneren maar dat zou dan maar voor 3 foto's moeten zijn.
Als ik die 3 foto's verwijderd dan ben ik de map Whatsupp gelijk kwijt. En als ik dan enkele foto's in Whatsupp zelf aan klik is de map weer terug maar ook die 3 grijze mappen. Erg vreemd !
Bedankt alvast voor het mee denken !!
M.v.g. Ron
Ja ik herken het. Mapje niet te vinden, maar dan via Whatsapp weer wel. Heel vreemd. No geen oplossing voor gevonden.
Plaatjes met een uitroepteken zijn volgens mij plaatjes die verwijderd zijn of corrupt.
Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi 3 Power ongeroot.
Samsung A7 ongeroot.
Nee nog geen oplossing er voor maar helaas nu weer een andere map verdwenen en die kan ik echt niet meer vinden. Zeker vervelend en hoop dat er toch nog iemend iets weet hoe het op te lossen is.
Beste,
Ben regelmatig het mapje WhatsApp foto's kwijt in mijn galerie. Als het weer te zien is staan er 3 grijze hokjes in met een ! er in. Weet iemand wat hier van de oorzaak is??? Heb ook al geprobeerd die vakjes te verwijderen maar dan ben ik zeker het mapje kwijt, als ik dan in WhatsApp een aantal fotos aan klik heb ik wel eens dat het mapje weer verschijnt.
Erg vreemd.
En heb een Samsung S7 met dacht ik Android 8.1 altijd makkelijk te weten
Alvast bedankt.
Gr. Ron