Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Check onder netwerk en internet onder data gebruik en klik op data gebruik van app en zoek en klik op Whatsapp en zet achtergrondgegevens aan.
Verder kun je daar nog meer instellen door op app instellingen te klikken.
Op een Samsungtoestel is het te vinden onder instellingen>apps>whatsapp>onder "gebruik": Mobiele gegevens>Optie "Gegevensgebruik achtergrond toestaan" aanzetten.
GerKuijn
Check onder netwerk en internet onder data gebruik en klik op data gebruik van app en zoek en klik op Whatsapp en zet achtergrondgegevens aan. Verder kun je daar nog meer instellen door op app instellingen te klikken.Hey Dit stond reeds zo ingesteld…
Op een Samsungtoestel is het te vinden onder instellingen>apps>whatsapp>onder "gebruik": Mobiele gegevens>Optie "Gegevensgebruik achtergrond toestaan" aanzetten.Hey Thanks.
Welk toestel heb je? Heb je energiebesparing ingeschakeld? Gebruik je een app die apps op de achtergrond sluit om batterij te besparen?
GerKuijn
Hey allemaal.
Ik gebruik whatsapp web namelijk zeer veel.
Maar ik moet er telkens voor zorgen dat op mijn smartphone whatsapp ook open staat, en het scherm aan staat…
Dus ik vermoed dat deze geen internet verbinding krijgt wanneer het scherm uit staat?…
Notificaties en meldingen krijg ik dan weer wel binnen…
Ik vind het zeer frustrerend, want ik gebruik dit vaak.
En moet continu het scherm aanzetten….
Is hier een oplossing voor?
Eventueel dat de smartphone continu verbinding heeft met wifi en/ of 4G?
Alvast bedankt.
Groetjes, Bart