Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

iagulyas1965

• Lid sinds 02 juni 2020
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2020
  • 10:33

Anderhalf jaar probleemloos gebruik ven de berichtenbox op mijn smartphone. Gisteren een verzoek van de berichtenbox op het ook op de pc geplaatst kon/moest worden.

Hoort dit zo?

Ik heb al jaren last van een hardnekkige, professionele hacker, dus je begint overal aan te twijfelen…

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6283
  • Reputatie 180
  • Admin Admin
  • 2 juni 2020
  • 11:59

Bedoel je met 'berichtenbox' de berichten-app van Google?
Dan zal je een melding hebben gekregen dat het ook mogelijk is om je berichten via de webversie te lezen en op te reageren.

iagulyas1965

• Lid sinds 02 juni 2020
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2020
  • 13:50

Beste Patrick,

Dank voor je snelle reactie! Ik weet niet of het een Google-app is. Ik heb deze telefoon nu 1,5 jaar, en ik heb deze melding nog nooit eerder gezien. Ik heb wel Gmail op mijn smartphone, maar ik heb het onlangs verwijderd vanwege de enorme hoeveelheid spam. Zou ik daarom op mijn app deze melding hebben gezien?. Is de app uberhaupt nog wel werkzaam sinds ik Gmail van mijn smartphone heb verwijderd?

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6283
  • Reputatie 180
  • Admin Admin
  • 3 juni 2020
  • 13:39

Het is een beetje verwarrend nu.
Met berichten-app in mijn vorig bericht (zie daar ook de link naar d eapp) bedoel ik de app van Google waarmee je sms-berichten ontvangt en verzend. Deze app heeft ook een webversie en daar zou je een notificatie voor kunne hebben gekregen.

Gmail is voor e-mail. Als je de Gmail-app hebt verwijderd is deze dus ook niet meer werkzaam. Spam wordt overigens door Gmail zeer goed gefilterd en normaal gesproken beland dergelijke spam dan ook in de spamfolder en die zie je alleen als je in de spamfolder kijkt.. Vreemd dat jij aangeeft dat je via Gmail een enorme hoeveelheid spam hebt, is dat wel echt spam of zijn het nieuwsbrieven van websites waarvoor jij je hebt aangemeldt?

Mocht je nog eens het verzoek van de berichtenbox krijgen kun je misschien een screenshot maken zodat we kunnen zien waarvan het afkomstig is.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren