Ik hoop dat iemand mij kan helpen met een collage app. Ik had hiervoor iPhone en gebruikte altijd perfect image dit is helaas niet op Android te downloaden nu dus opzoek naar een zelfde soort app.. Ik wil graag gewoon dus foto's kiezen en dan een collage wordt gemaakt je verschillende layouts kan kiezen en zonder lijnen om het zo maar te noemen dus dat de randen in elkaar over vloeien zie bijgevoegde afbeelding.. Heeft iemand toevalig zo een soort app thnx
Bijlage:
Hi
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met een collage app. Ik had hiervoor iPhone en gebruikte altijd perfect image dit is helaas niet op Android te downloaden nu dus opzoek naar een zelfde soort app.. Ik wil graag gewoon dus foto's kiezen en dan een collage wordt gemaakt je verschillende layouts kan kiezen en zonder lijnen om het zo maar te noemen dus dat de randen in elkaar over vloeien zie bijgevoegde afbeelding.. Heeft iemand toevalig zo een soort app:) thnx
Hi
thnx
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met een collage app. Ik had hiervoor iPhone en gebruikte altijd perfect image dit is helaas niet op Android te downloaden nu dus opzoek naar een zelfde soort app.. Ik wil graag gewoon dus foto's kiezen en dan een collage wordt gemaakt je verschillende layouts kan kiezen en zonder lijnen om het zo maar te noemen dus dat de randen in elkaar over vloeien zie bijgevoegde afbeelding.. Heeft iemand toevalig zo een soort app
Bijlage: