Hallo, ik krijg hier sinds vandaag ongevraagd reclame voor Bigo Live op mijn startscherm. Wanneer mijn Samsung Galaxy 9 Edge een tijdje aan de kant ligt en hem terug uit zijn slaap haal, staat daar de pop-up (denk ik) van Bigo Live op mijn scherm. Kan enkel verwijderen. Nergens een aanwijzing om "niet meer ontvangen" Het schijnt te komen van Google Play!?! Wie weet hoe ik dit kan uitschakelen? Mvg, Roger
Hallo,
ik krijg hier sinds vandaag ongevraagd reclame voor Bigo Live op mijn startscherm.
Wanneer mijn Samsung Galaxy 9 Edge een tijdje aan de kant ligt en hem terug uit zijn slaap haal, staat daar de pop-up
(denk ik) van Bigo Live op mijn scherm. Kan enkel verwijderen. Nergens een aanwijzing om "niet meer ontvangen"
Het schijnt te komen van Google Play!?!
Wie weet hoe ik dit kan uitschakelen?
Mvg,
Roger
Hallo,
ik krijg hier sinds vandaag ongevraagd reclame voor Bigo Live op mijn startscherm.
Wanneer mijn Samsung Galaxy 9 Edge een tijdje aan de kant ligt en hem terug uit zijn slaap haal, staat daar de pop-up
(denk ik) van Bigo Live op mijn scherm. Kan enkel verwijderen. Nergens een aanwijzing om "niet meer ontvangen"
Het schijnt te komen van Google Play!?!
Wie weet hoe ik dit kan uitschakelen?
Mvg,
Roger