Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

deprezbrecht

• Lid sinds 20 augustus 2020
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 20 augustus 2020
  • 11:13

Wanneer ik android auto gebruik, werkt mijn gps van Waze perfect, tot ik een telefoonoproep krijg. Tijdens het gesprek is mijn gps locatie een probleem. Vanaf het moment dat het gesprek beëindigd wordt, lukt alles weer normaal.
Als ik dit met google maps probeer, heb ik dit probleem niet voor. Nog iemand met dit probleem? 
Komt voor op mijn OnePlus 7T Pro (laatste app updates geïnstalleerd).

PChico

• Lid sinds 29 september 2020
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 29 september 2020
  • 08:53

Ik heb exact hetzelfde probleem. Dit is ontstaan toen ik een nieuwe telefoon kreeg. 
Op mijn Samsung S8 was er niets aan de hand, nu met de One+ dus wel. 

Ik heb dit ook aan WAZE gemeld, maar die geven aan dat het niet aan hun applicatie ligt. 
Als je dan uitlegt dat het met Google maps wel werkt, hoor je niets meer. 
Zowel een nieuwe installatie van Android Auto als Waze heeft niets uitgehaald. 
Ik red mij wel met Google maps, maar ben eigenlijk meer fan van WAZE, dus ik hoop dat iemand een oplossing heeft.

deprezbrecht

• Lid sinds 20 augustus 2020
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 29 september 2020
  • 09:18

Ik heb exact hetzelfde probleem. Dit is ontstaan toen ik een nieuwe telefoon kreeg.  Op mijn Samsung S8 was er niets aan de hand, nu met de One+ dus wel.    Ik heb dit ook aan WAZE gemeld, maar die geven aan dat het niet aan hun applicatie ligt.  Als je dan uitlegt dat het met Google maps wel werkt, hoor je niets meer.  Zowel een nieuwe installatie van Android Auto als Waze heeft niets uitgehaald.  Ik red mij wel met Google maps, maar ben eigenlijk meer fan van WAZE, dus ik hoop dat iemand een oplossing heeft.
Een workaround is dat wanneer je google maps ook start tijdens het bellen, dat er geen problemen zijn in Waze. Is wel omslachtig om telkens je telefoon krijgt ook Google maps te starten, maar is wel een (tijdelijke) oplossing.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.