Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

franky076

• Lid sinds 13 februari 2018
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 1 december 2020
  • 10:48

Sinds 27-11-2020, wanneer ik de Google Home app open, gebeurt zowel binnen -als buitenshuis, laadt deze niet meer mijn apparaten die ik heb ingesteld in de app.
Ik krijg dan de melding: "Dit scherm kan niet worden geladen. Zorg dat je verbinding hebt met het internet. We proberen het opnieuw".

Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar helaas.

Voice commands werken nog wel. Ik heb contact gehad met iemand van Google die de app ondersteunt en die konden niet iets vinden wat dit veroorzaakt. Waarschijnlijk met de app update. ???

Ik moest maar een workaround maken en wachten op een nieuwe app update. De workaround is als volgt:
Creëer een nieuw Gmail account, laadt deze vervolgens in je Home app en stuur een uitnodiging naar het Gmail account welke niet werkt in de app. Heb ik dus gedaan en je krijgt dan inderdaad al je apparaten weer te zien die je in je Home app hebt geïnstalleerd.

Ik denk zelf dat het meer ligt aan het account dan aan de app zelf.

Iemand hier ook ervaring mee?

Als bijlage en filmpje als ik wissel van account in de Home app. Ik wissel dus van mijn 2e account naar mijn 1e account(oorspronkelijke account in de Home app).
Je ziet in een flits dat de app probeert verbinding te maken, maar helaas. Daarna de melding dat het scherm niet geladen kan worden.

Bijlage:

attachment Google home app.mp4 (852,6 KB)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.