Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

nikkirussel

  • Lid sinds 13 januari 2014
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • #1
  • 7 januari 2021
  • 10:35

Beste forumgebruikers,

In deze tijden is fysiek vergaderen niet mogelijk, dus gaat veel via de Zoom app.
Helaas heb ik hier al drie meetings mee gemist, omdat ik geen geluid kon krijgen.

Heb in mijn mogelijkheden veel geprobeerd, zoals o.a. de Zoom app toets ingedrukt houden en op info gedrukt -> opslag -> Cache legen & Gegevens wissen. Zelfs opnieuw geïnstalleerd (versie 5.4.7.946).
Heb het op drie devices geprobeerd, Samsung tablet TAB A 10.1 en op een Galaxy
A30 S & S20+.
Op geen van drieën geen geluid!

Wat zou er verkeerd zijn gegaan, je denkt normaal als je de app installeert dat de instellingen goed moeten staan, maar dat het bij alle drie niet lukt vindt ik vreemd!

Bij voorbaat hartelijk dank,

Met vriendelijke groet,

Nikki

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.