Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

infper

• Lid sinds 16 oktober 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 16 oktober 2010
  • 01:09

Advanced Task Manager (ATMGR)

A tool to kill tasks,free memory,speed up phone.

Features
*Simpe,quick easy to use
*Ignore list to exclude apps
*Auto kill apps after screen off
*One click kill widget
*Send feedback in Settings

Want to install it ?

Google Market Search Keyword: ATMGR

APK Download:

http://www.infolife.mobi/install/mobi.infolife.taskmanager.apk

QR:

Bewerkt (16 oktober 2010 01:09)

Vliinder

• Lid sinds 15 oktober 2010
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 16 oktober 2010
  • 01:31

Yep.. en deze zorgt er ook voor dat je wekker niet meer afgaat -_-

Bewerkt (16 oktober 2010 01:31)

RunaR

• Lid sinds 09 augustus 2010
  • Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 16 oktober 2010
  • 08:32

Taskkiller zijn niet nodig bij android. Een taskkiller is zooooo Windows.
Ieder programma heeft een pauze modus, die wordt geactiveerd als de app van de voorgrond verdwijnt. Er draaien dus geen programma's op de achtergrond. Alleen programma's die bedoeld zijn om op de achtergrond te draaien, zoals de klok, mediaplayer, RegenDetector
…….en slecht geschreven programma's. Die zou je kunnen killer met een taskkiller. De developer mailen is effectiever.

Als er een programma in je programma lijst staat, betekend dus niet automatisch dat dat programma processortijd en stroom staat te gebruiken.

Bewerkt (16 oktober 2010 08:32)

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 16 oktober 2010
  • 09:26

Vliinder;47723
Yep.. en deze zorgt er ook voor dat je wekker niet meer afgaat -_-
Je kan deze wel dan in een lijstje zetten van apps die niet gekild mogen worden.

Bewerkt (16 oktober 2010 09:26)

eboo

• Lid sinds 14 juli 2010
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 16 oktober 2010
  • 09:52

Stome vraag misschie, maar waarom zou mijn mediplayer op de achtergrond moeten blijven draaien? Klok en regendetector, prima maar mediaplayer, not for me.

Bewerkt (16 oktober 2010 09:52)

RunaR

• Lid sinds 09 augustus 2010
  • Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 18 oktober 2010
  • 20:11

Speel je nooit muziek terwijl je zit te internetten?
De mediaplayer draait ook alleen op de achtergrond als er muziek speelt.

Bewerkt (18 oktober 2010 20:11)

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 19 oktober 2010
  • 15:56

Ik ben gestopt met een Taskkiller gebruiken na dit gelezen te hebben. FAQ: Why You Shouldn’t Be Using a Task Killer with Android

En als er dan nog iets gekilled moet worden doe ik het via Android System Info. Goeie app

Bewerkt (19 oktober 2010 15:56)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Power

• Lid sinds 19 oktober 2010
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 19 oktober 2010
  • 22:33

Ik gebruik deze ook, verlengt mijn batterijduur op de Wildfire (:

Maar WhatsApp wil er niet mee samenwerken.

Bewerkt (19 oktober 2010 22:33)

TiNNiT

• Lid sinds 27 augustus 2010
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 21 oktober 2010
  • 12:53

RunaR;47750
Taskkiller zijn niet nodig bij android. Een taskkiller is zooooo Windows.
Ieder programma heeft een pauze modus, die wordt geactiveerd als de app van de voorgrond verdwijnt. Er draaien dus geen programma's op de achtergrond. Alleen programma's die bedoeld zijn om op de achtergrond te draaien, zoals de klok, mediaplayer, RegenDetector /cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
…….en slecht geschreven programma's. Die zou je kunnen killer met een taskkiller. De developer mailen is effectiever.

Als er een programma in je programma lijst staat, betekend dus niet automatisch dat dat programma processortijd en stroom staat te gebruiken.

Toch maar even een reactie, want ik wordt een beetje moe van het eindeloos ge-na-wauwel dat Taskkillers niet helpen vanwege de structuur van Android.
Als je een wat ouder toestel hebt, of een toestel met minder geheugen, dan helpt een taskkiller wel degelijk. Niet zozeer om batterij te sparen, maar wel om je toestel sneller te houden. Naar mate er meer programma's in je geheugen staan, wordt je toestel trager. Android sluit dan wel automatisch programma's als er te weinig geheugen beschikbaar is, maar afhankelijk van de snelheid van je processor merk je daar wel of niet iets van.

Tevens kent bijv. de Legend een grens van beschikbaar geheugen dat nodig is om basisfuncties zoals scrollen soepel te laten verlopen. Een vol geheugen heeft in dat geval een direct effect op de performance van je toestel (schokkerig scrollen, langer wachten dan normaal voordat een applicatie start etc.)
Het vrij maken van geheugen door het killen van apps die je dan niet gebruikt is dan juist een goede oplossing en werkt sneller dan het door Android te laten afhandelen.

Bewerkt (21 oktober 2010 12:53)

appelflap

• Lid sinds 06 september 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 24 oktober 2010
  • 00:10

Probleem is dat ook services worden gekilled… Van services weet niet iedereen de naam of wat ze doen. De namen zijn vaak ook erg cryptisch.

Zelf gebruik ik ook een service voor een bepaald programma en krijg de meest merkwaardige feedback van users. Even doorvragen leert dat ze met killers mijn achtergrond service eruit blazen, om vervolgens bij mij verbolgen te komen klagen over dat mijn programma niet werkt.

Waardeloze dingen die killers.
Hier nog een artikeltje waarin beschreven wordt dat ze bovendien ook nog onzinnig zijn: Google and Cyanogen comments imply task killer/manager apps are pointless | andrew | Androinica

Bewerkt (24 oktober 2010 00:10)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.