Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
dat is inderdaad een leuke app.
heb er net even mee gespeelt.
zelf een cam toegevoegd ahv url, werkte goed.
misschien toch maar eens een ip-cam in de achtertuin zetten…
“…misschien toch maar eens een ip-cam in de achtertuin zetten…” Deze bedoel je? HD WebCam buiten Is je achtertuin wel groot genoeg voor HD? ;-)
Zat zelf aan een goedkoper modelletje te denken…
Kun je er ook mee je gewone webcam mee besturen? of moet het en bewakingscamera ofzo zijn?
Ik kan mijn eigen webcam er niet mee benaderen. Met activewebcam (op de pc) kan ik dat wel door mijn eigen ipadres in te toetsen.
Dan werkt echter alleen een continue refresh (dus steeds een plaatje), dus niet vloeiend beeld. Zou leuk zijn als het met tyni dvr wel zou kunnen.
is kijken of mijn camera er in kan Camera Rhijnspoorplein 1 zal trouwens maandag even nieuwe neerzetten, deze lens is echt kut
Hahaha wat een gave app. Ga het meteen zelf even proberen!
Leuke tip….
…tot mijn verbazing kan ik niks vinden hier op het forum over de GRATIS applicatie waarmee je live webcam beelden op je android (v1.6+) telefoon kan bekijken. Zie ook;
live WebCams Android
TinyDVR ondersteund zelfs IP camera's met HDTV beeldkwaliteit en als klap op de vuurpijl kun je zelfs Pan/Tilt/Zoom camera's via je android telefoon besturen via je numeriek toetsenbord.