Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Boljee

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 16 november 2010
  • 10:14

Mijn dataverbinding valt telkens weg sinds het installeren van Launcher Pro (SE X10, 2.1)

De app deed het eerst niet, maar na het installeren van Home Switcher wel. Alleen nu valt telkens mijn dataverbinding (3G/H) weg.

Hebben meer mensen hier last van en weet iemand hoe dit evt op te lossen is?

Bewerkt (16 november 2010 10:14)

Miichiel

• Lid sinds 12 april 2010
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 16 november 2010
  • 11:37

Hallo,

Ben je erg verknocht aan Launcher Pro ?
Zelf gebruik ik ADW Launcher omdat je hiermee een grote keuze hebt wat betreft themes.
Verder had ik in Launcher Pro het probleem dat ik geen 5x5 scherm kan maken, alleen maar 4x4 (rijen / kolommen)
In ADW kun je zelf die keuze maken.
Met verbindingen heb ik verder geen problemen.
Michiel.

Bewerkt (16 november 2010 11:37)

Boljee

• Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 16 november 2010
  • 12:55

Hee Michiel,

Thnx voor je reactie, ik zou graag ADW eens proberen. Kan hem alleen niet in de market vinden en via de QRcode van de ADW site krijg ik geen toegang :s

Hoe ben jij eraan gekomen?

Bewerkt (16 november 2010 12:55)

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 16 november 2010
  • 14:42

Launcherpro kan op zeker wel 5x5 rijen maken op je homescreen. Dat kon LPP al veel eerder dan ADW zelfs.

Even over het probleem. LauncherPro doet helemaal niets met je dataverbinding. Dus raar dat het dan ineens wegvalt.
Heb je naast launcherpro geen andere apps geinstalleerd die dit probleem zou kunnen geven ?
Je kunt overigens altijd terug naar je standaard launcher van je X10….als je dat doet blijft dan de dataverbinding wel overeind of valt het ook steeds weg ?

Bewerkt (16 november 2010 14:42)

Samsung Galaxy S8+

Boljee

• Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 16 november 2010
  • 15:09

Nee vond het ook al raar, maar ik zocht het probleem daar omdat ik sinds het installeren van deze app dit probleem heb. Heb daarnaast geen andere apps geïnstalleerd, wel een aantal updates gedraaid…
Als ik terug ga naar de standaard launcher, blijft het probleem. Het is ook heel sporadisch dat hij geen verbinding kan maken.

Bewerkt (16 november 2010 15:09)

Jayum

• Lid sinds 18 september 2010
  • Berichten 318
  • Reputatie 0
  • 16 november 2010
  • 17:04

Moet je naast de launcher nog een ander iets vinden om een theme te maken?

Bewerkt (16 november 2010 17:04)

/

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 16 november 2010
  • 18:28

Boljee;59553
Mijn dataverbinding valt telkens weg sinds het installeren van Launcher Pro (SE X10, 2.1)

De app deed het eerst niet, maar na het installeren van Home Switcher wel. Alleen nu valt telkens mijn dataverbinding (3G/H) weg.

Hebben meer mensen hier last van en weet iemand hoe dit evt op te lossen is?

Lijkt me sterk dat je verbinding wegvalt door een launcher. Ik zou hem er nog een paar dagen oplaten, kan ook gewoon bij je provider zitten. Vanmorgen had Hi ook even slechte verbinding, in de middag ging het een stuk beter.

Bewerkt (16 november 2010 18:28)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Boljee

• Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 17 november 2010
  • 10:42

Sander M;59734
Vanmorgen had Hi ook even slechte verbinding

Ik heb inderdaad Hi, misschien dat dat het was.
Probeer het nog wel een tijdje ja, vanochtend doet hij het iig goed…

Bewerkt (17 november 2010 10:42)

Desiree

• Lid sinds 26 oktober 2010
  • Berichten 199
  • Reputatie 0
  • 17 november 2010
  • 21:39

Heey,
Ik heb sinds paar dagen mijn eerste Android toestel.
Zie hier van alles over launcher pro staan. Heb ik nu ook op me desire z staan want je kunt er wel leuke dingen mee zag ik.
Maar nu zie ik op internet, o.a. Hier op de site, verschillende doks staan ervoor.
HOE krijg ik die nou werkend met launcher pro?

Bewerkt (17 november 2010 21:39)

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 17 november 2010
  • 21:54

Op de launcher pro site/forum is een topic waar ze allemaal hun mooiste dock-backgrounds neerzetten.
Dus even daar zoeken en je vindt vast wel een paar mooie docks die je kunt gebruiken
LauncherPro Forum • View topic - Share your custom dock backgrounds!

Als je nou een leuke dock afbeelding hebt gevonden dan zet je die op je sdkaart (dus even van die site afhalen via de pc en dan met de usbkabel het op je sdkaart zetten)
En dan kun je bij de instellingen van LPP (appearance settings) de dockbackground aanpassen. Kies in het popupvenster voor “custom” en je kunt via de gallerij naar die dock zoeken die je van die site gehaald hebt.

Bewerkt (17 november 2010 21:54)

Samsung Galaxy S8+

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.