Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Rinesh

• Lid sinds 01 mei 2009
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2009
  • 14:45

Hallo ik heb de G1 nu een aantal dagen in mijn bezit. Ik heb hier een aantal vragen over, mijn excuses dat ik ze hier stel maar ik weet niet waar ik ze anders moet stellen.Ik heb begrepen dat het bij de volgende officiele update Donut nog steeds niet mogelijk is om applicaties op je SD kaart op te slaan. Weet iemand of dit bij de volgende update ( na de Donut update) wel mogelijk zal zijn? Ik weet dat je het nu ook kan doen door je G1 te rooten, maar ik ben een echte leek dus ben bang dat het mis gaat en dat dan ook de garantie gelijk vervalt bij T-mobile. Ik heb uit market AppManager en Apps Installer gedownload, maar volgens mij werkt dit niet helemaal goed. De applicaties worden wel op je SD kaart opgeslagen en geinstalleerd, maar volgens mij blijven ze ook je intern geheugen staan. Kan iemand mij vertellen of dit klopt of doe ik het soms verkeerd? Ik kopieer ze dus eerst met AppManger op de SD kaart en dan installeer ik ze met Apps Installer maar het intern geheugen blijft gelijk.Alvast bedankt voor uw reactie ik hoop dat een van jullie mij kan helpen.

Bewerkt (22 april 2013 12:10)

maus010

• Lid sinds 10 maart 2009
  • Berichten 278
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2009
  • 19:41

Appmanager gebruik ik ook. Maar hier kun je alleen maar je geinstalleerde programma's als .apk wegschrijven op je sd kaart. Ze worden er dus NIET op geinstalleerd.

De appmanager is alleen handig omdat je niet steeds de market hoeft af te zoeken naar je favoriete app's. Je kunt ze dan gewoon opslaan op je sd kaart en hier vandaan weer installeren.

Als je ROOT hebt kun je dmv app2sd wel je apps installeren op je sd kaart. Ik zelf heb dit nog niet geprobeerd, vind het niet nodig.

Bewerkt (22 april 2013 12:10)

jhelder

• Lid sinds 09 februari 2010
  • Berichten 74
  • Reputatie 0
  • 29 maart 2010
  • 17:20

Wat wil ROOT zeggen???

Bewerkt (22 april 2013 12:19)

BrainB0ne

• Lid sinds 19 maart 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 30 maart 2010
  • 23:23

jhelder;16317
Wat wil ROOT zeggen???

Als je phone ge-ROOT is heb je volledige systeemtoegang.

Voor meer info: http://android-dls.com/wiki/index.php?title=Why_Root

Bewerkt (22 april 2013 12:19)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.