Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Coffee
Volgens mij zijn er hier een aantal mensen die hier al mee werken.
Als ik het goed begrijp moet ik een tweede partite ext2 op me sdcard maken en dan de update zip van lucidrem flashen.
dan:
su
lucid app
lucid data
lucid dalvik
en dan zouden nwe apps automatisch op sdcard komen? Hoop dat iemand me hier wat meer duidelijkheid over kan geven of andere manieren evt.
Hele nacht zitten lezen over hoe en wat, kwam idd later je post tegen hier, verderop benoem je dat je het op een andere manier doet. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=512743
Maakt het wat uit? en kan het gewoon met de build die ik nu draai?
ik zou het doen op de manier die ik beschrijf omdat die andere nog wat vaag is.
ok thanks, als het hier een beetje rustig blijft vannacht ga ik er mee aan de gang
het is me gelukt! Heb het op die manier gedaan met die op xda forum stond want lukt me niet me kaartje te formateren met ext2 partitie op me laptop. Heb alleen niet 73 internal mem maar maar 62. Geen idee hoe dat komt maar ik kan er wel mee leven zo denk ik.
Thanks voor de hulp
Hmm, je moet dus niet je sdcard eruit halen als je phone aanstaat zo te zien als ext2 partitie hebt, nu start me phone niet meer op lol
Volgens mij zijn er hier een aantal mensen die hier al mee werken.
Als ik het goed begrijp moet ik een tweede partite ext2 op me sdcard maken en dan de update zip van lucidrem flashen.
dan:
su
lucid app
lucid data
lucid dalvik
en dan zouden nwe apps automatisch op sdcard komen? Hoop dat iemand me hier wat meer duidelijkheid over kan geven of andere manieren evt.