Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

eboo

• Lid sinds 14 juli 2010
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 27 november 2010
  • 11:32

Na de laatse update heb ik een wel heel naar probleem met ADW launcher. Normaal heb ik onderaan mijn homescreen 3 snelkoppelingen van ADW namelijk, bellen, alle applicaties en mijn browser. ik denk dat dit standaart bij ADW hoort. Nu heb ik echter een snelkoppeling naar de button “alle applicaties”gesleept en is die daar blijven staan. Ik kan dus niet meer via ADW bij mijn applicaties komen. Ik krijg met geen mogelijkheid deze snelkoppeling meer weg, ook het verwijderen van het programma heeft geen zin, dan komt er een android icoontje welke geeft dat de applicatie niet is geinstalleerd. Is er een manier om bij de instellingen van ADW te komen? of heeft iemand een ander idee om de originele status te verkrijgen? Liever niet ADW verwijderen en opnieuw installeren, want ik ben bang dat ik dan alle homescreens weer opnieuw moet samenstellen. Ik hoop dat iemand raad weet.
Groetjes Eboo

Bewerkt (27 november 2010 11:32)

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 27 november 2010
  • 12:11

Klik ergens midden op je homescreen op een vrije plaats. Wacht tot er een menuutje komt. Druk dan op Custom Shortcut, vervolgens “Pick your activity”, en dan Launcher Options. Daar staat “Open/Close app drawer”.
Selecteer ook die, en druk vervolgens op OK.
Dan staat het icoontje om Alles te openen op je homescreen. Sleep dit iccon dan naar je dock-menu(waar bij jou dus bellen/browser staan), en laat hem daar los. En dan ben je klaar!

Mocht bovenstaande niet werken, open de market en update even naar de nieuwste versie van ADW.launcher. Volgens mij kan bovenstaande pas sinds de update van gisteren

Bewerkt (27 november 2010 12:11)

eboo

• Lid sinds 14 juli 2010
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 27 november 2010
  • 12:30

Thanks voor de snell reactie Fifarunner, werkte perfect. en is inderdaad na de update van gisteren gebeurd. ik verwachte de prullenbak beneden om een icoon te verwijderen, maar zette hem op de all applicatie plaats.
Nogmaals dank
Eboo

Bewerkt (27 november 2010 12:30)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.