Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
He bedankt.
Ik had ook niet gezien dat er een development forum was dus bedankt voor het verplaatsen
ik ben ook net begonnen met android programmeren zonder voorkennis van java. ben nu bezig met deze serie tutorials op youtube Android Application Development Tutorial - 1 - Download and Install the Java JDK - YouTube
Hey,
Daar had ik niet eens aan gedacht, leuk! Bedankt!
Vincent
als ik thuis ben zal ik ook eens op youtube gaan kijken
Hallo iedereen,
Ik wil eigenlijk al jaren leren programmeren. Vroeger gewoon in Windows, nu wil ik heel graag leren Android apps maken.
Weet iemand een goed boek waarin de grondbeginselen worden uitgelegd? Ik ben al wat bezig geweest met Eclipse en Java, maar een gestructureerde uitleg, gericht op een beginner is niet echt te vinden.
Alles is welkom, boeken (engels of nederlands maakt niet uit) of een website. Een betaalde cursus mag natuurlijk ook.
En wat is jullie mening. Veel mensen zeggen dat je het beste eerst Java kunt leren. Daar zijn op zich veel meer boeken, websites en cursussen in te vinden dus dat is natuurlijk ook wel een optie.
Alvast bedankt!