Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Bass1983

• Lid sinds 06 februari 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 6 februari 2012
  • 15:45

Ik heb een vraagje.
Ik ben ammateur bierbrouwer en wil voor mijn brouwerij een app bouwen. Via deze app moet het mogelijk zijn om wat meer informatie over het bier wat je drinkt te krijgen. Dit wil ik doen door middel van een QR-code die op het etiket staat. Echter weet ik niet hoe ik een QRcode scanner moet inbouwen in mijn app.
Heeft iemand daar een idee over? Ik ga me dan later buigen over hoe ik de bron van de qr code moet benaderen. Daar wil ik nog niet aan omdat als ik dit niet voor elkaar krijg ik het toch anders op moet zetten.

Nu heb ik alleen een QR-cade op het flesje staan die rechtstreeks naar mijn website verwijst. Hiervoor gebruikt men een QR-code scanner app. Ik wil iets proffesionelers ook omdat ik mezelf het ontwikkelen van apps wil leren omdat dit raakvlakken heeft met mijn werkzaamheden.

Alsvast bedankt voor jullie input.

Grt Bas

Bewerkt (24 april 2013 14:12)

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 6 februari 2012
  • 18:19

ScanningViaIntent - zxing - Simple scanning on Android, by calling Barcode Scanner via Intent - Multi-format 1D/2D barcode image processing library with clients for Android, Java - Google Project Hosting

Bewerkt (24 april 2013 14:12)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.