Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Heb je de Android ADT, etc. geïnstalleerd, en maak je een nieuw Android-project aan? Dan zou het moeten werken.
Intellisense? Hij geeft in-line weer wat eventuele fouten in code/spelling zijn, gaat ook vanzelf.
het probleem met intellense window is opgelost, zit alleen nog met die Main.out.xml fout.
X D-face me;280269
het probleem met intellense window is opgelost, zit alleen nog met die Main.out.xml fout.
het werkt, thx.
topic mag gesloten worden.
Hallo allemaal
ik ben compleet nieuw met het programmeren van android maar heb al een paar jaar ervaring met visual basic. Voor het programmeren gebruik ik eclipse EE for java developers maar ik heb een paar probleempjes met Eclipse.
1. als ik een project aanmaak en iets verander aan de Main.xml in de layout folder kan ik niet meer builden. De fout zit in de Main.ou.xml in de layout folder. De fout is dat er niks in staat maar er staat vanaf het begin niks in. zou iemand weten wat ik erin moet zetten?
2. De intellense window werkt niet. ik weet dat die bestaat in Eclipse maar hij is er bij mij niet. ik heb al bij preferences gekeken maar kan niet vinden wat ik zou moeten veranderen.
alvast bedankt voor eventuele antwoorden.
X D-face me