Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Het is niet echt de opvolger van de Dalvik. Het is gemaakt door een bedrijf dat geen associatie met Google heeft. Het is ook al twee jaar oud. In de tussentijd is Dalvik al behoorlijk onder genomen door Google, zeker ook op grafisch gebied. Moet zeggen dat ik nog nooit van Dalvik Turbo gehoord had.
doctormetal;298460
Het is niet echt de opvolger van de Dalvik. Het is gemaakt door een bedrijf dat geen associatie met Google heeft. Het is ook al twee jaar oud. In de tussentijd is Dalvik al behoorlijk onder genomen door Google, zeker ook op grafisch gebied. Moet zeggen dat ik nog nooit van Dalvik Turbo gehoord had.
Google Nexus 5
Firmware: 4.4.2
Kernel: 3.4.0-gabd2201
Build: KOT49H
Samsung Galaxy S1
Firmware: 2.3.6 Value Pack
Baseband: I9000XXJW4
Kernel: 2.6.35.7-I9000XXJW4-CL1043937 se.infra@SEP-62 #2
Build: Gingerbread.XWJW5
Basjoo;298505Tja, als de maker alleen een filmpje laat zien waar een kubus sneller als “normaal” roteert en een ander filmpje met een wazige benchmark die, als je er wat verder induikt, gebaseerd is op roterende kubussen dan kun je wel beweren dat je Dalvik turbo geweldig is, maar om nu de hele dag te kijken naar roterende kubussen die sneller draaien dan die op een gelijkwardige smartphone …..
… ondanks de positieve resultaten die te zien zijn in het youtube filmpje..
Hallo,
Hieronder een filmpje:
ik vroeg mij af waarom er nog zo weinig vermeld staat over Dalvik Turbo, de opvolger van Dalvik (aanstuurprogramma van je applicaties). Ik zag dat het je telefoon wel een stuk of 3x sneller maakt!
Demonstration von Dalvik Turbo auf dem Mobile World Congress 2010 - YouTube
Heeft iemand hier ervaring mee of er goede reviews over gelezen? Of weet hoe je dit moet installeren?
Groeten, Bas
Google Nexus 5
Firmware: 4.4.2
Kernel: 3.4.0-gabd2201
Build: KOT49H
Samsung Galaxy S1
Firmware: 2.3.6 Value Pack
Baseband: I9000XXJW4
Kernel: 2.6.35.7-I9000XXJW4-CL1043937 se.infra@SEP-62 #2
Build: Gingerbread.XWJW5