Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Je vraag is me niet helemaal duidelijk. Je wilt dus eclipse gebruiken op je computer, zover kom ik. Je gebruikt dus als besturingssysteem Ubuntu gezien je screenshots. Wat is dan precies je vraag?
Ik ben dus net begonnen met alle progamas te downloaden via : DevTutorial 1 - Ontwikkelen voor Android: de eerste stappen Androidworld alleen nu moest ik dit doen :
Doe exact hetzelfde als dat je zou doen als je via een MSN/facebook een bericht wilt intypen en versturen.
Ik ga nu iets vervelends zeggen…maar ik bedoel het goed.
Als deze stap al niet lukt, moet je jezelf even goed afvragen of je er wel aan beginnen moet.
Jaa dat snap ik wel,
maar waar vind ik die terminal? ubuntu?
Ben pas net begonnen heb er dus totaal geen verstand van wil het gewoon even proberen
Check de volgende link even, dan gaat het snel duidelijk worden :thumbs:
Let me google that for you
De eerste site die wordt voorgesteld is de goede…
Arjan21;299765
Jaa dat snap ik wel,
maar waar vind ik die terminal? ubuntu?
Ben pas net begonnen heb er dus totaal geen verstand van wil het gewoon even proberen
klwinkel;299896Je kan het inderdaad ook in windows doen.
Het kan ook gewoon in windows hoor, als je daar meer in thuis bent.
Hallo allemaal,
ik ben sinds gister begonnen met de basis van een app bouwen onder de knie te krijgen.
heb er nog totaal geen verstand van :DevTutorial 1 - Ontwikkelen voor Android: de eerste stappen Androidworld via deze topic ben ik al vrij veel duidelijk geworden.
Installatie JDK
Alleen hoe ze zit bedoelen is me nog niet helemaal duidelijk, zal iemand me hier even mee kunnen helpen?
Mvg Arjan