Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

supersteven

• Lid sinds 07 mei 2012
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2012
  • 12:54

hi!

ik ben steven net nieuw hier. Maar ik las op tweakers, dat samsung een wedstrijd heeft gestart voor apps te maken. Ik heb al langere tijd in mijn hoofd om apps te maken. Ik heb geen programmeer kennis, maar wil deze wel opdoen. Weet iemand hoe ik dit kan leren? Om apps voor android te maken. En heb je daar veel grafische kennis voor nodig, want ik ben niet zo goed in tekenen enzo.

Bedankt

Bewerkt (24 april 2013 14:47)

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • Admin Admin
  • 7 mei 2012
  • 13:01

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2982
  • Reputatie 60
  • 7 mei 2012
  • 14:21

Tutorials

kijk hier maar eens op, java en android development

supersteven

• Lid sinds 07 mei 2012
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2012
  • 12:58

dan doe ik het maar hier -.-

Hey!

Ik ben steven en ben 16 jaar. Ik woon vlak bij eindhoven. Ik heb erg veel intresse in computers en alles daar om heen. Sinds langere tijd heb ik intresse in het leren programeren en de werking van de computer. Alleen vind ik het lastig om het allemaal in mijn eentje te leren. Daarom ben ik opzoek naar iemand of een groepje die ook intresse heeft en deze wil delen. Het liefst iemand die meer ervaring heeft dan mij. Zodat ik nog kan leren.

Groetjes steven

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 8 mei 2012
  • 20:35

supersteven;298564
dan doe ik het maar hier -.-

Hey!

Ik ben steven en ben 16 jaar. Ik woon vlak bij eindhoven. Ik heb erg veel intresse in computers en alles daar om heen. Sinds langere tijd heb ik intresse in het leren programeren en de werking van de computer. Alleen vind ik het lastig om het allemaal in mijn eentje te leren. Daarom ben ik opzoek naar iemand of een groepje die ook intresse heeft en deze wil delen. Het liefst iemand die meer ervaring heeft dan mij. Zodat ik nog kan leren.

Groetjes steven

No offense, maar aangezien je 16 bent, kan je dan niet beter als vervolgopleiding iets met ICT doen?
Bij technische informatica leer je programmeren én de werking van een pc. En je begint dag 1(of dag 2-4) gelijk met Java programmeren

Stiekem reclame maken voor TI? Nee hoor, niet stiekem… (A)

Bewerkt (24 april 2013 14:48)

supersteven

• Lid sinds 07 mei 2012
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 9 mei 2012
  • 08:24

fifarunnerr;298749
No offense, maar aangezien je 16 bent, kan je dan niet beter als vervolgopleiding iets met ICT doen?
Bij technische informatica leer je programmeren én de werking van een pc. En je begint dag 1(of dag 2-4) gelijk met Java programmeren

Stiekem reclame maken voor TI? Nee hoor, niet stiekem… (A)

naah, zat ik wel lang over na te denken. Maar bij ict kan je bijna niet verder studeren. En ik wil mijn ouders niet teleur stellen. Als je ICT gaat doen, dan verdien je veel minder dan wat ik nu ga doen (accountant) en het klinkt ook veel beter.

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2982
  • Reputatie 60
  • 9 mei 2012
  • 08:56

supersteven;298912
naah, zat ik wel lang over na te denken. Maar bij ict kan je bijna niet verder studeren. En ik wil mijn ouders niet teleur stellen. Als je ICT gaat doen, dan verdien je veel minder dan wat ik nu ga doen (accountant) en het klinkt ook veel beter.
uhm … “ik doe wat pappie en mammie willen” lees ik hier.
Hoe bedoel je dat je in ict niet kan doorstuderen?

supersteven

• Lid sinds 07 mei 2012
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 9 mei 2012
  • 10:07

redbulletnl;298920
uhm … “ik doe wat pappie en mammie willen” lees ik hier.
Hoe bedoel je dat je in ict niet kan doorstuderen?

nou kijk, ik ga dus mbo doen. Dan wil ik applicatie development doen. Gewoon op roc. Maar dan heb je eigenlijk alles al gehad. Wat kan ja dan als hbo of misschien wel universitaire opleiding doen? volgens mij is dan alles het zelfde, alleen hoe hoger de opleiding is dan dat je leiding kan gaan geven. verder geen verschil

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • Admin Admin
  • 9 mei 2012
  • 10:11

De vraag is om hulp bij en info over het maken van Android apps dus graag daar verder over praten.
Indien dit een topic wordt over studieadvies dan kan het beter verplaatst worden naar Off-topic.

bassie1995

• Lid sinds 04 januari 2011
  • Berichten 2028
  • Reputatie 0

supersteven;298945
nou kijk, ik ga dus mbo doen. Dan wil ik applicatie development doen. Gewoon op roc. Maar dan heb je eigenlijk alles al gehad. Wat kan ja dan als hbo of misschien wel universitaire opleiding doen? volgens mij is dan alles het zelfde, alleen hoe hoger de opleiding is dan dat je leiding kan gaan geven. verder geen verschil

Off-topic: Gewoon naar een TU, lekker Technische Informatica studeren… Daar gaat de toekomst om draaien hoor, ik ga het ook doen (gymnasium, dus lukt best ).

On-topic: Ga Googlen, zoeken, leren, lezen en doen. Zo ben ik er ook mee begonnen. En zoek wat mensen hier en daar die kunnen helpen, probeer zelf eens wat, probeer wat code uit te zoeken, etc.

En fifarunnerr: Ik ben ook 16 en het lukt best hoor… Stel nay-sayers hier man

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.