Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Deze vind ik zelf erg nuttig:
Board :: anddev.org - Android Development Community | Android Tutorials
Zijn er eigenlijk al Nederlands-talige boeken uit over android?
Niet dat ik ook maar het idee heb om Android apps te gaan maken, maar het lijkt me wel eens leuk om er meer over te lezen.
SGS5 - stock
Nexus 7 - stock
Tab 3 7" - stock
Tab 3 7" Lite - stock
Nederlandse boeken ben ik nog niet tegengekomen, wel wat engelse op bol.com
Voor de developers die veel kennen van html, css en javascript zijn er wel een aantal alternatieven.
PhoneGap
Use Appcelerator Titanium to build mobile apps for iPhone & Android and desktop apps for Windows, Mac OS X & Linux from Web technologies
Voor de mensen die kunnen programmeren in LUA .
Ansca Mobile | Corona SDK | Easy Scripting, High Performance
Er zullen er nog wel zijn maar deze zijn betalend. De eerste 2 zijn gratis. De derde kost 99$ per jaar.
als jullie net als ik ben.
(een piraat) ga dan dat boek opzoeken en downloaded.
“Pragmatic -Hello Android 3nd Edition”
of koopt het gewoon bij het dichtbij staande boekhandel
Goed initiatief!
Als c# .NET forms en web architect wil ik me gaan verdiepen in het bouwen van apps.
Dev-omgeving staat, syntaxisis hetzelfde als bij c# dusse…..ff object model onder de knie krijgen
uh….eyz….admin….question!
deze link die je plaatst, is dat jouw stuff? (Android Developer Guide)
Niet echt georganiseerd…….is er geen wiki ofzo beschikbaar? MSDN-achtig?
Gary;27494Bij mijn weten niet.
uh….eyz….admin….question!
deze link die je plaatst, is dat jouw stuff? (Android Developer Guide)
Niet echt georganiseerd…….is er geen wiki ofzo beschikbaar? MSDN-achtig?
Voor de mensen die apps en widgets willen maken voor Android en geen boek hebben of willen kopen.
Op de link hieronder vermeld vind je een online documentatie. Mensen die meer links hebben kunnen deze altijd posten. Zullen er later misschien een sticky van maken.
Android Developers
Android Developer Guide