Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Er zijn er heel wat , zoals andromo appinventor , iappthat , ect of je gaat voor een hoger level en ga met de sdk en notepad++ aan de slag, of dreamweaver.Er zijn hopen proggies.wil je vlug en simpel dan zeg (persoonlijke mening) voor de appinventor.wil je vanaf een hoger level, begin met html ,script en css en de sdk.er staan verschillende tuts op AW.
Btw nog een vraagje , hoe geraak je aan de data wanneer een les niet doorgaat?grtz barre
@barremans Bedankt voor je antwoord. Ik ben aan de slag gegaan met appinventor. Ik begrijp het nog niet echt. Mijn bron is deze site/pdf: http://www.augustinianum.eu/roosterwijzigingen/08062012.pdf voor elke dag is er een eigen pdf met dus ook een eigen url. De datum (in dit geval 08062012) verandert telkens.
Tips zijn welkom. (bijvoorbeeld hoe je met app inventor de inhoud van een site kan checken, welk block heb je nodig)
Op anddev.org • Index page had je eerst een tutorial dat je files van een server kan afhalen, maar deze kan ik niet meer vinden.
Als je de system date opvraagt en zo format dat het dus bijv 08062012 terug geeft zou je dus de juiste file automatisch krijgen
redbulletnl;315254
Als je de system date opvraagt en zo format dat het dus bijv 08062012 terug geeft zou je dus de juiste file automatisch krijgen
Nog een vraagje: Ik wil dat mensen hun klas in kunnen voeren en de tijdsinterval voor het checken, maar hoe kan ik een een textbox als variabel zetten. Als het het doe met bijvoorbeeld: Variable as textbox 1. zegt hij dat het niet mogelijk is.
Ik heb nog nooit met app inventor gewerkt, alleen eclipse
Ik weet niet precies hoe het zit met pdf bestanden. Maar ik denk in ieder geval niet dat je pdf bestanden kan uitlezen met een app maker.
Jasper943;315308Hoe komt het dan dat er pdf readers zijn?
Ik weet niet precies hoe het zit met pdf bestanden. Maar ik denk in ieder geval niet dat je pdf bestanden kan uitlezen met een app maker.
Er zijn twee verschillende soorten PDF's hè, de ene PDF is een bijvoorbeeld een scan van een document of via een Print to PDF tool, en daar kan je geen tekst in bekijken (en dus ook niet uitfilteren).
De andere is met een PDF creator gemaakt, en daarin kan je tekst selecteren en opzoeken. Het moet dit type PDF zijn voordat je verder kan. Dus check even met Acrobat Reader of je via de Find functie een woord kan zoeken in de PDF.
Hoi allemaal,
Ik wil graag een simpele app maken: een app van mijn school die een notificatie geeft, zodra er een les uitvalt.
De mensen vullen hun klas in en zodra er op de site van onze school komt te staan dat er een les uitvalt wil ik dat de app een notificatie geeft.
Ik heb echter geen programmeer ervaring, maar ik hoorde dat er ook enkele programmaatjes zijn waarmee je een app kan maken zonder programmeer ervaring zoals Andromo. Welke van die programmaatjes kan ik het best gebruiken voor het maken vaan een dergelijke app.
Alvast bedankt!