Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

CCC

• Lid sinds 04 januari 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2012
  • 18:16

Hallo,

Ik zit met een probleem. Ik wil graag eclipse verwijderen echter lukt mij dit niet. Als ik op de eclipse folder klik en dan op delete druk, staat er dat de map in gebruik is in een andere map. Nu gebeurt ditzelfde ook bij het verwijderen van android SDK. En als ik dan een enkele file wil deleten, staat er dat de betreffende file door ADB in gebruik is. Nu lijkt mij het logisch om ADB te verwijderen alleen heb ik geen idee hoe. Kan iemand mij helpen?

Bewerkt (24 april 2013 15:29)

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 28 augustus 2012
  • 18:40

Druk tegelijk ctrl+shift+esc. Zoek abd-server en dan taak beëindigen.
Nu zul je alles kunnen verwijderen.

Het is een onderdeel van de SDK dat blijft lopen, en als een proces in gebruik is kan je niet verwijderen. Even uitschakelen en je kan je gang gaan.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

CCC

• Lid sinds 04 januari 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2012
  • 19:24

Bedankt voor je snelle reactie Sander, het heeft gewerkt! Ik ga gelijk weer opnieuw alles installeren en verder met de DevTutorials Super bedankt!

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.