Ik heb mijn listview redelijk netjes gemaakt, alleen heb ik een kleine fout erin, als je een item hebt geselecteerd en daarna als een gek heen en weer gaat scrollen word de selector soms “ontkoppelt” hiervan een paar voorbeeldjes ervan. Weet iemand hoe dit komt en eventueel verholpen kan worden?
als ik tijdens het scrollen langs het geselecteerde item kom blijft hij er wel eventjes op staan maar als het item weer uit beeld is heb ik weer de “vliegende” selector
55205521
Bewerkt (24 april 2013 15:33)
Ik heb mijn listview redelijk netjes gemaakt, alleen heb ik een kleine fout erin, als je een item hebt geselecteerd en daarna als een gek heen en weer gaat scrollen word de selector soms "ontkoppelt" hiervan een paar voorbeeldjes ervan.
Weet iemand hoe dit komt en eventueel verholpen kan worden?
als ik tijdens het scrollen langs het geselecteerde item kom blijft hij er wel eventjes op staan maar als het item weer uit beeld is heb ik weer de "vliegende" selector
[ATTACH=CONFIG]5520[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5521[/ATTACH]
Ik heb mijn listview redelijk netjes gemaakt, alleen heb ik een kleine fout erin, als je een item hebt geselecteerd en daarna als een gek heen en weer gaat scrollen word de selector soms “ontkoppelt” hiervan een paar voorbeeldjes ervan.
Weet iemand hoe dit komt en eventueel verholpen kan worden?
als ik tijdens het scrollen langs het geselecteerde item kom blijft hij er wel eventjes op staan maar als het item weer uit beeld is heb ik weer de “vliegende” selector
55205521