Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Denk dat dat wel duidelijk genoeg staat zeker op Android Developers? Deze heb ik zelf toch gevolgd (enkele maanden geleden)
ik zelf werk persoonlijk zonder Eclipse.
ben een Masochist
Rode Ridder;22453Kan je dan eens beschrijven hoe jij het doet ?
ik zelf werk persoonlijk zonder Eclipse.
ben een Masochist
ik werk onder een Linux machine
en had “Ant” geinstalleerd
ik ga gewoon naar de directory van mijn project dat ik met android heb gemaak.
type in “ant debug” om vervolgens de bron code te compilen.
dan type je verder “adb install” of “adb uninstall” om jouw app te installeren of oninstalleren
verder hoeft je ook niet alles weer te over typen.
Omdat de terminal in Linux al jouw stappen terug kan tracen.
http://developer.android.com/guide/developing/other-ide.html
als je een tutorial voor vista kan maken zou ik je zeer dankbaar zijn
ik wil nu al een tijdje een app maken maar heb geen flauw idee hoe ik alles moet instellen
heb nu we eclipse en de sdk geinstalleerd
maar hoe ik nu verder moet??
Het wijst zichzelf wel, Hier staat hoe dat je in eclipse de android plugin installeert.
Dat is je volgende stap /cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
Daarna kun je android projects maken.
Rode Ridder;22561In osx staat ant ook geinstalleerd , wat ik wel raar vind is dat eclispe de build.xml niet aanmaakt bij het creeren van een project.
ik werk onder een Linux machine
en had “Ant” geinstalleerd
ik ga gewoon naar de directory van mijn project dat ik met android heb gemaak.
type in “ant debug” om vervolgens de bron code te compilen.
dan type je verder “adb install” of “adb uninstall” om jouw app te installeren of oninstalleren
verder hoeft je ook niet alles weer te over typen.
Omdat de terminal in Linux al jouw stappen terug kan tracen.
Developing In Other IDEs | Android Developers
Welke eclipse moet ik downloaden? er staan namelijk een heleboel verschillende.
IvoJanssen;22775
Het wijst zichzelf wel, Hier staat hoe dat je in eclipse de android plugin installeert.
Dat is je volgende stap/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
Daarna kun je android projects maken.
Voor we van start gaan met het leren maken van Android Apps moet iedereen die er intresse voor heeft ervoor zorgen dat eclipse is geinstalleerd , alsook de Android SDK.
Moet ik voor iemand hier een tutorial plaatsen met de installatie regels voor deze ?
En zo ja voor welk besturing systeem !
Ik zelf werk uitsluitend met mac osX, maar kan wel een tutorial maken voor de andere besturingssystemen.
Laat maar weten.