Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Jean_Cremers

• Lid sinds 05 december 2012
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 4 juni 2013
  • 12:21

Hoi,
Ik heb m'n app als beta geupload in de devconsole. En ik heb een google community aangemaakt waar ik een nu member in heb. De documentatie zegt dat je dan een link in de devconsole krijg die je aan je members kunt sturen waarna ze een page zien met info over wat het betekent tester te zijn en waar ze opt-in kunnen doen.

De enige link die ik zie in de devconsole is als ik op ‘manage testers’ klik, dan zie ik een window waar een link staat naar de community, maar mijn tester ziet dan geen melding over beta testen, gewoon alleen mijn community.

Dan staat er nog deze tekst in dat window:
———
Testers opting in
Your app can only be used by your testers when it is published to Google Play. If your app has no production APK then it will only be visible to Alpha and Beta testers. The link that your testers can use to opt-in will be displayed here when you have published your app.
——-

Maar als ik deze beta publish staat ook bij de niet-beta published, en dat wil ik nou net weer niet. M.a.w. als ik in de beta tab op publish klik, en dan de productietab aanklik, zie ik ook published staan.

Wat moet je nou precies doen. Irritant dat er zo moeilijk info over te vinden is.
Bedankt.

Edit: probleem opgelost met hulp van Zatta van dit forum.
Als je in de beta tab op publish klikt, en daarna op de productietab staat er rechts bovenaan nog wel ‘published’ maar de beta staat niet in het lijstje bij productie.

Bewerkt (4 juni 2013 13:18)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.