Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

koenhoorelbeke

• Lid sinds 11 juni 2010
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 27 juli 2010
  • 19:27

Brilliant Intent Notes 是一个能让你可以很容易的做任何类型笔记的专业笔记软件。一旦你的笔记开始不断增多了,此时你就可以使用多种分类对其进行组织整理。
搜索功能让你能够快速找到你需要的笔记。使用笔记内的链接你可以直接跳转到一个网页,拨打一个电话号码,或是使用你喜欢的Email客户端发Email给某人。
颜色标签让你区别不同的内容,便于视觉识别。
通过在笔记中使用注释,你可以使用BI-Notes作为一个高级的做笔记工具,像是设置一周的计划(见截&#22270/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />, 当做一个旅行日记使用 …
唯一有限制的可能就是你自己的想象力了。使用BI-Notes一段时间后, 你会深深的感受到BI-Notes绝不仅仅只是一个笔记本,你将意识到它会成为一个个人信息管理系统,用来在日常生活中为你提供帮助。
这是第一次升级。新的功能,包括和一个在网络上的数据储存点进行同步,Google Docs,以及其他Google服务的支持即将推出。
所以,请耐心等待,更多的功能即将出现!!!

安智网汉化(http://goapk.com)

(nu dus ook in Chinees & Taiwanees)

Greetingz,
Koen<

Bewerkt (22 april 2013 12:29)

jacobras

• Lid sinds 21 juni 2010
  • Berichten 316
  • Reputatie 0
  • 27 juli 2010
  • 19:43

Kun je niet beter één BI Notes topic maken? Zo vervuil je het forum nogal als je voor elke nieuwe versie een nieuw topic gaat openen .

Wel leuk om te zien dat je er actief mee bezig bent. Ik ben zelf al een tijdje bezig met een notities applicatie, maar loop vast op het weergeven van de datums in het goede formaat (dus in de VS anders dan in Europa bijvoorbeeld). Inmiddels al een maand niets meer aan gedaan, binnenkort maar weer eens oppakken .

koenhoorelbeke

• Lid sinds 11 juni 2010
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 27 juli 2010
  • 19:56

hmm, iedere keer zeg ik dat ik niet steeds weer iets ga posten :S … maar kan ‘t niet laten, als ik weer iets leuk heb … dat chinees vind ik wel geinig. Stelt eigenlijk niks voor, maar wel raar om iets te maken waar je geen jota van snapt

Wat die datums betreft: momenteel toon ik ze nog allemaal in een algemeen formaat yyyy-MM-dd HH:mm. Maar het tonen van een datum in lokaal formaat lijkt me niet zo moeilijk? Of zie ik iets over het hoofd? Er is toch zo iets als een DateTime.toLocalString of zoiets?

Zolang je maar zorgt dat je ze eenduidig opslaat (zoals bijv mijn formaat), dan is ’t weergeven normaalgezien niet zo een probleem.

Het invoeren van datums is natuurlijk weer een ander verhaal

Greetingz,
Koen<

Gary

• Lid sinds 15 juli 2010
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 27 juli 2010
  • 20:13

Neej, da's peanuts:

myString = DateFormat.getDateInstance().format(myDate);

opties:

SHORT is completely numeric, such as 12.13.52 or 3:30pm
MEDIUM is longer, such as Jan 12, 1952
LONG is longer, such as January 12, 1952 or 3:30:32pm
FULL is pretty completely specified, such as Tuesday, April 12, 1952 AD or 3:30:42pm PST.

jacobras

• Lid sinds 21 juni 2010
  • Berichten 316
  • Reputatie 0
  • 27 juli 2010
  • 21:31

@koen: ik sla de datums netjes op in een DATETIME veld in de sql database. Bedankt voor het helpen trouwens, zal straks een naar je applicatie kijken en waar nodig wat feedback leveren .

Bedankt Gary, zoiets zocht ik precies! Heb zolang ik programmeer nog nooit rekening hoeven te houden met internationale datums, heb lang gezocht om iets als dat te vinden. Zal er binnenkort eens naar kijken!

koenhoorelbeke

• Lid sinds 11 juni 2010
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 29 juli 2010
  • 02:22

@Gary: leuke site die je hebt … superhandig, dergelijke korte snippets! Keep ‘m coming!

@jacobras: Als je het over de sql-database hebt, heb je ’t toch over SQLite he? Let op, in een DATETIME veld in SQLite kun je datums op verschillende manieren opslaan … wat ik op zich een beetje verwarrend vind, vandaar dat ik meestal het zekere voor ‘t onzekere neem, en zelf zorg dat de DateTime altijd in een formaat is die ik bepaal … eigenlijk zou ik daar eens een apart test-case-je voor moeten maken, kan een pak zorgen in de toekomst vermijden … zal ik ’s doen, als ik 's tijd heb :p

Greetingz,
Koen<

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.