Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
marcabbink;175359
@KLwinkel
Klinkt leuk, maar mijn app is ook school onafhankelijk, niet in het dui en of russisch, maar volgens mij maakt dat in dit geval niks uit.
Ondersteund 6 maanden aan roosters (dus je kunt nog tot 6 maanden terug bladeren) en hij draait niet alleen op het ROC van Twente. Inmiddels hebben al zo'n 28.000 studenten op veel meer scholen de app draaien.
Daarbij, met mijn app hoeft hij zelf niets in te vullen en krijgt hij ook nog rooster wijzigingen/messages.
Alleen voor ROC, die hebben allemaal dezelfde interface om het rooster op te halen waarscijnlijk.
Jammer voor de ROC leerlingen dat ze er hun huiswerk niet in bij kunnen houden.
Je kon alleen gegevens van het ROC invoeren. Daar heb ik helaas niks aan en gebruik ik liever die van Klwinkel.
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
@KLwinkel
, maar mijn app is ook school onafhankelijk, niet in het dui en of russisch, maar volgens mij maakt dat in dit geval niks uit.
.
Klinkt leuk
Ondersteund 6 maanden aan roosters (dus je kunt nog tot 6 maanden terug bladeren) en hij draait niet alleen op het ROC van Twente. Inmiddels hebben al zo'n 28.000 studenten op veel meer scholen de app draaien
Daarbij, met mijn app hoeft hij zelf niets in te vullen en krijgt hij ook nog rooster wijzigingen/messages.