Volgens de website is het allemaal zo simpel, maar bij het invullen van de Gradle krijg ik al een foutmelding.
Weet iemand ergens een pagina of cursus of wat dan ook hoe ik Glide kan/moet installeren, stap voor stp ?
Glide wordt gebruikt om bitmaps in je app te laden, zonder de memory heap te vervuilen en een outofmemory te veroorzaken.
Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (dood) HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4 HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1 One plus one geroot 6.01 LG P990 geroot 2.3 Samsung A8 ongeroot (werk) Umidigi 3 Power ongeroot. Samsung A7 ongeroot.
Volgens de website is het allemaal zo simpel, maar bij het invullen van de Gradle krijg ik al een foutmelding.
Weet iemand ergens een pagina of cursus of wat dan ook hoe ik Glide kan/moet installeren, stap voor stp ?
Glide wordt gebruikt om bitmaps in je app te laden, zonder de memory heap te vervuilen en een outofmemory te veroorzaken.
Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi 3 Power ongeroot.
Samsung A7 ongeroot.