Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Mannenbillen

• Lid sinds 01 december 2013
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 1 december 2013
  • 16:42

Er staan talloze games op de Play Store die niet zo bekend zijn, maar desalniettemin ontzettend leuk. Omdat ik deze games meer aandacht wil geven dan ze krijgen, bij deze een lijstje!

Stampede Run
Gametopper Zynga heeft Stampede Run een tijdje geleden uitgebracht. Stampede Run is een game die erg doet denken aan Subway Surfers, alleen speel je niet om je eigen high score te verbreken, maar speel je tegen een tegenstander. Dit is een leuk extra element en ik verzeker je dat je er wel even zoet mee bent.

Anomaly: Korea
Anomaly: Korea is misschien geen game die ontzettend weinig aandacht krijgt, maar vanwege de ontzettend vette gameplay en supermooie graphics wil ik deze toch even mentionen. Simpelweg een van de beste tower-offense games die ik ooit heb gespeeld.

Robot Unicorn Attack 2
De game zelf is eigenlijk net zo belachelijk als de titel, maar dat mag je ook wel verwachten van Adult Swim games. Ren met je unicorn langs giants en dash door sterren heen om punten te verdienen en je unicorn te customizen. Hipster much, maar wel vermakelijk!

Joe Dever's Lone Wolf
Joe Dever's Lone Wolf is een game met een ontzettend goed geschreven verhaal door, je raadt het al, Joe Dever. Voor wie een avondje vrij heeft en wel toe is aan wat actie en avontuur is deze game zeker een aanrader, en hij is ook nog eens 40% afgeprijsd voor Black Friday!

BlackBar
In BlackBar gebeurd er eigenlijk helemaal niets, en dat is nou juist precies de kracht van de game. Het gaat over twee vrienden die met elkaar corresponderen, en een soort geheime dienst die bepaalde woorden censureert. Aan jou de taak deze woorden te raden. Het klinkt misschien saai, maar naarmate het spel vordert is het ontzettend spannend!

Ridiculous Fishing
Ridiculous Fishing bestond al langer voor iPhone, maar is recent eindelijk uitgekomen voor Android! Gebruik je accelerometer om visjes te vangen en ze omhoog te takelen, om ze boven water eens even lekker af te schieten! Customize je guns, hoe diep je kan en je hengel tot er niets meer te customizen valt. Het leuke aan deze game zijn de ‘geheime’ aspecten: bepaalde vissen kun je alleen op bepaalde tijdstippen, zoals middernacht, vangen, et cetera.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren