Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
zou het helpen als je 32gig kaardje op de zelfde formaat formateert als de 8 gig?
Ja en als ik formateer raak ik alles er op kwijt toch?
ja had eerst een micro sd kaart die ik via een adapter in fototoestel had zitten, maar mn mobiel pakte hem niet dus ging ik maar formateren en voila bij mij werkte het
maar hoe formateer ik naar het zelfde format als mijn galaxy?
(is het niet gewoon een instelling, want hij leest het kaartje wel en ik kan erop)
kun je wel met file explorer erop kijken?
pp2241;217326Het heeft helemaal geen zin om je apps op een externe card te plaatsen. Beschouw de externe card als een soort externe USB schijf zoals bij een computer en gebruik deze alleen voor data. Dus bijv. je muziek en foto verzameling.
allereers sorry voor het posten op het verkeerde toestel maar volgens mij zijn ze bijna het zelfde.
ik heb 8gb internal sd ruimte en alle apps worden daar geinstaleert en slaan daar hun spullen op. nu heb ik een 32gb sd kaartje maar die word niet (vanzelf) gebruikt hoe doe ik dit?
allereers sorry voor het posten op het verkeerde toestel maar volgens mij zijn ze bijna het zelfde.
ik heb 8gb internal sd ruimte en alle apps worden daar geinstaleert en slaan daar hun spullen op. nu heb ik een 32gb sd kaartje maar die word niet (vanzelf) gebruikt hoe doe ik dit?