Ik bezit een androidbox met aangepaste software..althans in de software is de android instellingen knop niet aanwezig (verborgen) De verkoper van deze box is met de noorderzon vertrokken en heb de fabrikant al benaderd maar hun kunnen ook niets voor mij betekenen.
Is er een trucje om deze knop gewoon weer zichtbaar te zetten? Omdat deze niet zichtbaar is kun je b.v geen .apk bestanden installeren op de box omdat je onbekende bronnen niet kunt aanzetten.
Goedendag,
Ik bezit een androidbox met aangepaste software..althans in de software is de android instellingen knop niet aanwezig (verborgen)
De verkoper van deze box is met de noorderzon vertrokken en heb de fabrikant al benaderd maar hun kunnen ook niets voor mij betekenen.
Is er een trucje om deze knop gewoon weer zichtbaar te zetten?
Omdat deze niet zichtbaar is kun je b.v geen .apk bestanden installeren op de box omdat je onbekende bronnen niet kunt aanzetten.
Goedendag,
Ik bezit een androidbox met aangepaste software..althans in de software is de android instellingen knop niet aanwezig (verborgen)
De verkoper van deze box is met de noorderzon vertrokken en heb de fabrikant al benaderd maar hun kunnen ook niets voor mij betekenen.
Is er een trucje om deze knop gewoon weer zichtbaar te zetten?
Omdat deze niet zichtbaar is kun je b.v geen .apk bestanden installeren op de box omdat je onbekende bronnen niet kunt aanzetten.