Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Heb berichten gehoord dat het 2010 wordt…Zou geweldig zijn als het 2009 werd…
We berichten hier in November reeds over. http://www.androidworld.nl/adobe-demons … ndroid/27/
Uhmmmm…. Android?
Op de site van Adobe kan je al wel een Flash player 10 Downloaden maar dit is dus niet de juiste ?
Het is inderdaad wel geestig dat Adobe's website Android's browser detecteerd als Firefox/Mozille/SeaMonkey op Linux Maar ben bang dat dit niet gaat werken
heb het hier al geprobeerd, probleem is dat android er inderdaad niet mee overweg kan dus niet kan installeren
Eerlijk gezegd hoop ik dat flash ondersteund niet komt voor Android.
Flash is de tyfus van het internet en zorgt voor alleen maar problemen omtrent beveiliging en virussen. Als de Flash ondersteuning komt dan wordt de beveiling van je smartphone alleen maar zwakker.
Wayoflife_Maar van de andere kant gezien maken al talloze websites (op een goede manier) gebruik van Flash en persoonlijk zou ik het een vervelende beperking vinden als wij daar geen gebruik van zouden kunnen maken op Android.
Flash is de tyfus van het internet en zorgt voor alleen maar problemen omtrent beveiliging en virussen. Als de Flash ondersteuning komt dan wordt de beveiling van je smartphone alleen maar zwakker.
Wayoflife_Ag zo lek is flash ook weer niet
Er is al wel flash verkrijgbaar in de marked, hoe zit dat dan? Ik heb het nog niet geprobeerd vanwege een slechte review…
Adobe gaat de smartphone-versie van Flash Player 10 nog dit jaar beschikbaar stellen voor Android, Windows Mobile, Nokia S60/Symbian en de nieuwe Palm Pre. Het bedrijf heeft dit vanochtend aangekondigd op het GSMA Mobile World Congress dat deze week in Barcelona wordt gehouden. Tijdens het congres zal een betaversie te zien zijn.
unquote
bron: http://www.zoomz.nl/archief/adobe-annon … ws-mobile/
Lijkt me straks nieuws. Zeker als het als plugin standaard in Steel gaat zitten!