Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Tsja
Inderdaad, “tsja”. Een fout hoeft niet meteen een security leak te betekenen en het programmeermodel van Android is inherent een stuk veiliger dan veel andere systemen. Storm in een glas water.
In wiens opdracht is het onderzoek gedaan?
Saillant detail van de url waar je naar verwijst… onder het aangehaalde artikel staat o.a.:
Gerelateerde artikelen
Marvin;53358
Inderdaad, “tsja”. Een fout hoeft niet meteen een security leak te betekenen en het programmeermodel van Android is inherent een stuk veiliger dan veel andere systemen. Storm in een glas water.
In wiens opdracht is het onderzoek gedaan?
Saillant detail van de url waar je naar verwijst… onder het aangehaalde artikel staat o.a.:
Zo wil dat vast wel lukken natuurlijk :-D
Niets is veilig tegenwoordig. Android is geen uitzondering. maar het is nog altijd de gebruiker die moet zorgen dat zijn of haar telefoon of tablet malware vrij blijft en dat doe je door een internet security pakket te gebruiken. E-mails niet zomaar te openen en alleen apps te downloaden waarvan je weet dat ze veilig zijn dus niet zomaar apps van onbekende ontwikkelaars te downloaden.
volgens mij is dit wat over roepen allemaal.
Sent With Smoke Signals Using A Fire
AndroidDevil;91253Sorry, maar stop nou is met je gezeur over virusscanners. Die geef je zelf meer permissies dan iedere andere applicatie. Bovendien hebben die geen root-toegang en kunnen dus geen flikker doen.
Niets is veilig tegenwoordig. Android is geen uitzondering. maar het is nog altijd de gebruiker die moet zorgen dat zijn of haar telefoon of tablet malware vrij blijft en dat doe je door een internet security pakket te gebruiken.
als je voor veilig gaat moet je maar een nokia 3310 kopen. en zelf die is niet geheel veilig.
stw.r;93950
als je voor veilig gaat moet je maar een nokia 3310 kopen. en zelf die is niet geheel veilig.
Moh…Alles is te kraken, die vast ook wel
Maar Quinten, ik ben niet offensief, ik ben fel. Simpelweg omdat ik al 10x hetzelfde tegen hem het moeten zeggen
Helemaal mee eens fifa! Een antivirus moet ook eerst iets hebben om je telefoon tegen te beschermen, DAN pas komt er een potentieel nut.
Over Android security gesproken:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=934104
Wat vinden jullie hier van?
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk