Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Jammer dat je gaat Quinten, je zal er ongetwijfeld een goede reden voor hebben.
Dank je wel voor alle hulp die je hebt gegeven en het op orde houden van de topics.
We gaan je zien en veel succes met hetgeen je je bezig gaat houden.
Thnx voor alles!
Jammer Quinten, maar het ga je goed! Hoop je nog vaak in andere hoedanigheid tegen te komen op het forum en ik hoop dat je die avatar nog even houdt, want ik vind 'm top!
Inderdaad, jammer Quinten. Maar zoals je zelf zegt, je blijft te zien op het forum, en dat is natuurlijk ook belangrijk!! :-)
Jammer, iig veel succes met waar je het ook voor opgeeft, aangezien het wrsch belangrijker is dan politieman Q zijn hier
CM7 FTW @ SGS - Tapatalk
Bedankt voor je hulp en inzet op AW en we blijven je zeer zeker nog tegen komen.
Groetjes en bedankt
DeBewoner..
Veel succes in alles wat je doet :-)
Quinten jammer dat je ons gaat verlaten hoor!! Ok alleen als Modje dan……veel succes met je verdere palnnen'.
Ik kom je vast nog wel tegen op Talk of Twitter…
AW Forum Queen voor het leven
Beste forumvriendjes en vriendinnetjes,
. Maar, omdat ik natuurlijk nog altijd fan ben van Android zul je me zeker nog tegenkomen hier. Maar wel minder.
Na iets meer dan een jaar forum politieagent te zijn geweest stap ik eruit. Ik hou de redenen voor mij dat hoeft natuurlijk niet iedereen te weten
Ik wil graag alle mods en admins bedanken voor de leuke tijd.
En ik wil graag alle leden bedanken die wat toegevoegd hebben aan de forums.
Quinten