Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik nomineer:
Peter86, djembebi, muaythai en tjitjap voor al hun harde werk hier op het forum
Android hacker / MIUI vertaler:
Xiaomi Mi2 / Motorola Xoom
redmaner;136474
Ik nomineer:
redmaner;136474
Ik nomineer:
Het ratje;136494
x2
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Peter86;136678
x 3 - 1 + Redmaner/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
Chida, 87vortex87, het ratje, jullian, galaxyjet
Mensen die al genoemd zijn, heb ik niet nog is genoemd, maar die staan ook in mijn lijstje
Backhead;136682
Tss nu hou je nog steeds 2 keer jezelf over hoor/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
Doe dan -1) x 3/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
Backhead;136595
Redmaner, werker123
En we zijn alweer toe aan de VIP verkiezing voor de maand april.
Wie gaat de volgende VIP-member worden van AndroidWorld ?
Hoe gaat het in zijn werk?
In deze topic kun je mensen ‘nomineren’ voor AWCV door simpelweg een username te noemen in deze topic. Wij nemen deze namen vervolgens op in een poll zodat iedereen kan stemmen op de persoon van zijn/haar keuze. De persoon die de meeste stemmen krijgt mag zich dan met trots Android Community VIP noemen. Dit lid krijgt dan een lifetime VIP status op het forum en toegang tot het verborgen VIP forum en natuurlijk de waardering van alle AW leden!
Er zijn een drietal regels:
- Hij/zij moet lid zijn van het AW forum
- Je mag alleen niet jezelf nomineren
- Moderators en Admins zijn uitgesloten van nominatie
We verzamelen de nominaties tot en met zondag 24 april waarna de verkiezingsronde zal beginnen in de week erna.
Laat je horen……!
Samsung Galaxy S8+