Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik doe graag mee! Ik vind het leuk om te testen en bugs te melden, heb nu toch ook vakantie dus genoeg tijd!
Edit:
Ik heb al eerder met zoiets meegedaan maar toen ging het met het forum fout, ik werd toegevoegd maar het forum herkende de punt in mijn naam niet waardoor ik toen een paar weken later pas mee kon doen. Voeg (als ik mag) dan aub de gebruiker Marc. met punt toe.
Altijd leuk, dingen testen. Ziet er uit als een interessante applicatie om te testen in het gat met onze brakke internet verbinding!
Bij deze wil ik me aanmelden! Is dit zo genoeg voor nu of wil je meer weten?
iPing
iPing start een bétatest op het Androidworldforum, echter is er maar plek voor 100 tester. In deze topic kun je je aanmelden, echter alleen als je je profiel volledig ingevuld hebt. Aanmeldingen gaan in volgorde van posten in deze topic, hetgeen ook direct de ENIGE plek is om je aan te melden.
Prijzen
De beste tester met de meest waardevolle feedback ontvangt een Nexus 7. Degene die de beste, leukste of origineelste nieuwe naam bedenkt voor de iPing-applicatie, wint ook nog eens een Samsung Galaxy Y. Deze ‘naam-actie’ is ook exclusief voor de eerste 100 aanmeldingen voor de bètatest.
Kleine grote letters
- Aanmelden kan ALLEEN via het Androidworldforum in deze topic.
- Zorg ervoor dat je profiel volledig ingevuld is (dus ook Androidtoestel), anders kom je NIET in aanmerking om mee te doen.
- We zoeken 100 testers, de eerste 100 reacties op het forum met ingevuld profiel zullen automatisch meedoen.
- Zit je bij de eerste 100? Dan zie je na een aantal uren vanzelf een nieuw, afgeschermd forumonderdeel verschijnen waar meer informatie te vinden is.
- De winnaars zullen gekozen worden door het iPing-team in samenspraak met het Androidworld-team, hier is geen correspondentie over mogelijk.
- AW-teamleden zijn uitgesloten van deelname.
Happy testing!Uhmmmm…. Android?