Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6275
  • Reputatie 180
  • Admin Admin
  • 27 januari 2020
  • 19:45

Samsung heeft onlangs de Samsung Galaxy Xcover Pro gelanceerd, een smartphone met een stevige behuizing die tegen een stootje kan en Androidworld zoekt testers die deze rugged-smartphone aan een duurzaamheidstest willen onderwerpen.

De tester van het AW Beta Team is dan ook bij voorkeur iemand die in de bouw werkzaam is of ander zwaar werk verricht waarbij dus de nadruk ligt op het testen van de duurzaamheid van het toestel en de behuizing.
Ben jij de geschikte persoon hiervoor, reageer dan hieronder met jouw motivatie en in welk beroep jij deze rugged-smartphone gaat testen.

Voor meer informatie over het toestel en de eerste bevindingen: Samsung Galaxy Xcover Pro hands-on: rugged telefoon in modern jasje

Na de testperiode zal het toestel weer moeten worden ingeleverd.

Verwijderd_171668

• Lid sinds 28 januari 2020
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2020
  • 18:36

Ik wil hem wel testen.
Ervaring: ik ben in 2013 als enige begonnen met de Cat telefoons. Sindsdien een authorized Cat dealer. Ik heb ook veel met de Xcover 3, 4 en 4s gewerkt. Benieuwd naar de mogelijkheden van de telefoon.

vwcarfreak

• Lid sinds 11 september 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2020
  • 19:00

Ik wil graag het toestel testen. Ik ben veel bezig met Zorg technologie en werk met Mobile Device Management.
Ik kan daardoor ook goed inschatten of het een gedegen concurrent is voor andere ruggedized toestellen die ik in handen heb gehad.

Ook werk ik veel met de Samsung A50 Enterprise, maar test ook veel met de Samsung A9 en mijn eigen Samsung Galaxy S10 Plus.

MWiegertjes

• Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2020
  • 19:33

Ik wil hem graag testen. Wij doen keuringen van elektrisch gereedschap etc. Hierdoor wordt hij veel gebruikt op bouwplaatsen en werkplaatsen. We hebben hier al een aantal toestellen door versleten. De keuringen worden gedaan op smartphones of tablets.

lars-969

• Lid sinds 02 december 2019
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2020
  • 19:34

ik zou hem graag willen testen

ivargerrits1

• Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2020
  • 21:58

Ik zou de telefoon graag willen testen.

Elke telefoon die ik tot nu toe heb gehad, is er zonder deukje of krasje erdoorheen gekomen. Ik gebruik zelf telefoons op zn best en zoek de limieten op. Ik vind mezelf een geschikte kanidaat, omdat ik een techfreak ben. Ik hou al van kinds af aan al van technologie en hoe het zich ontwikkelt.

Ivar

ADHD_1977

• Lid sinds 09 april 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2020
  • 09:10

Wil hem wel testen, ben werkzaam als staalbouwer en lasser in de industrie. En telefoons zijn erg kwetsbaar in mijn sector, dus zou het wel willen testen. Mischien zelfs wel iets voor ons bedrijf in de toekomst..

Nathanzillig

• Lid sinds 29 januari 2020
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2020
  • 09:58

Wil hem wel testen, ben zelf werkzaam in de bouw als ijzervlechter en menig telefoontoestel houdt het niet lang vol als ie in mijn broekzak zit.Eens in de zoveel tijd moet er wel een reparatie uitgevoerd worden aan mijn eigen toestel. Dus ben wel benieuwd of dit toestel wel tegen een stootje kan.

fernando.valencia19

• Lid sinds 29 januari 2020
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2020
  • 11:43

Ik zou graag de Samsung XCover Pro testen.
Ik werk in de logistiek, waarbij er heel wat gevraagd wordt van mijn telefoons.

Het gebeurd dan ook regelmatig dat er weer wat vervangen moet worden.

Ik hoop dat deze telefoon de robuustheid bied die werken in een logistieke omgeving nodig heeft.

Sh4android

• Lid sinds 28 april 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2020
  • 16:10

Ik wil hem wel testen. Ik ben schrijnwerker en zoek een telefoon die stof kan verdragen en tegen een stootje kan.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren