Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Marvin;43633
Tsja, dat is de instelling van de Telegraag ook - publish first, than ask questions/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />.
Anyway, als al 20 andere sites roddels en geruchten publiceren, wat is dan de toegevoegde waarde van de 21ste site die dat klakkeloos overneemt?
Een van de AW bloggers schrijft in de commentaren onder de originele uitnodiging overigens: “Met reviews en how-to’s kan je je echt onderscheiden” - en daar ben ik het van harte mee eens. Alleen laat de kwaliteit van die reviews en how-to's het nog wel eens wat afweten…
Marvin;43633
Tsja, dat is de instelling van de Telegraag ook - publish first, than ask questions/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />.
Marvin, je gaat de discussie aan, stelt kanttekeningen bij artikelen, gaat voor gedegen onderzoek wanneer je voldoende tijd hebt. Allemaal ingrediënten voor een goede redacteur. Nu nog minimaal 3 artikelen per week kunnen schrijven en dan zie ik je sollicitatie graag tegemoet.
Sent from my Nexus One using Tapatalk
Android World Domination
Ja, daardoor onderscheid je je zelf wel. Maar ik kan hier ook wel weer op reageren, waardoor we ondertussen het hele topic van ClaudiaBliss aan het vervuilen zijn. Ik ben het wel met je eens! Maar niet alles is realiseerbaar voor een normaal mens…