Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Leander

• Lid sinds 29 juli 2010
  • Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 30 september 2010
  • 13:44

Marvin;43633
Tsja, dat is de instelling van de Telegraag ook - publish first, than ask questions /cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />.

Anyway, als al 20 andere sites roddels en geruchten publiceren, wat is dan de toegevoegde waarde van de 21ste site die dat klakkeloos overneemt?

Een van de AW bloggers schrijft in de commentaren onder de originele uitnodiging overigens: “Met reviews en how-to’s kan je je echt onderscheiden” - en daar ben ik het van harte mee eens. Alleen laat de kwaliteit van die reviews en how-to's het nog wel eens wat afweten…

Ja, daardoor onderscheid je je zelf wel. Maar ik kan hier ook wel weer op reageren, waardoor we ondertussen het hele topic van ClaudiaBliss aan het vervuilen zijn. Ik ben het wel met je eens! Maar niet alles is realiseerbaar voor een normaal mens…

Bewerkt (30 september 2010 13:44)

aVirulence

• Lid sinds 18 maart 2009
  • Berichten 131
  • Reputatie 0
  • 30 september 2010
  • 17:21

Marvin;43633
Tsja, dat is de instelling van de Telegraag ook - publish first, than ask questions /cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />.

Anyway, als al 20 andere sites roddels en geruchten publiceren, wat is dan de toegevoegde waarde van de 21ste site die dat klakkeloos overneemt?

Een van de AW bloggers schrijft in de commentaren onder de originele uitnodiging overigens: “Met reviews en how-to’s kan je je echt onderscheiden” - en daar ben ik het van harte mee eens. Alleen laat de kwaliteit van die reviews en how-to's het nog wel eens wat afweten…

Daar ben ik het helemaal mee eens. We hebben de laatste maanden al de eerste stappen gezet naar verbetering, maar zoals je al, redelijk terecht, opmerkt is dat nog altijd te merken.

Wij proberen in onze artikelen altijd iets van onszelf te verwerken. Als ik bijvoorbeeld een artikel schrijf, maak ik niet zomaar een vertaling van de bron, maar ga ik zelf op onderzoek uit. Ten eerste door verschillende bronnen te raadplegen en eigen ervaringen mee te nemen en ten tweede, in het geval van nieuwe apps, door de app zélf uit te proberen.

Wij proberen dan ook altijd eigen screenshots en ervaringen te vermelden, ook bij net aangekondigde applicaties. Je ziet voldoende sites die met nieuws komen dat maar zo is overgenomen van Engelstalige sites, dat achteraf helemaal niet blijkt te gelden voor onze situatie in Nederland. Bijvoorbeeld applicaties die in Nederland niet uitkomen.

Je hebt inderdaad gelijk als je zegt dat we er nog niet zijn, maar ik denk dat we wel de juiste weg ingeslagen zijn.

Bewerkt (30 september 2010 17:21)

Quinten

• Lid sinds 02 maart 2010
  • Berichten 1172
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2010
  • 17:13

Marvin;43633

En daarom lees ik geen telegraaf.
(ik geef mezelf een waarschuwing voor het off-topic gaan)

Bewerkt (3 oktober 2010 17:13)

ClaudiaBliss

• Lid sinds 24 januari 2010
  • Berichten 489
  • Reputatie 0
  • Admin Admin
  • 6 oktober 2010
  • 22:59

Marvin, je gaat de discussie aan, stelt kanttekeningen bij artikelen, gaat voor gedegen onderzoek wanneer je voldoende tijd hebt. Allemaal ingrediënten voor een goede redacteur. Nu nog minimaal 3 artikelen per week kunnen schrijven en dan zie ik je sollicitatie graag tegemoet.

Sent from my Nexus One using Tapatalk

Bewerkt (6 oktober 2010 22:59)

Android World Domination

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren