Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Androidworld

• Lid sinds 07 april 2009
  • Berichten 3585
  • Reputatie 0
  • 16 december 2011
  • 01:10

Adobe is van plan om te stoppen met Flash Player voor mobiele apparaten. Dat betekent dat één voordeel van Android in ieder geval verdwijnt. Er zou echter nog wel een laatste versie komen, die ondersteuning moet bieden voor Android 4.0
De nieuwste versie van Adobe Flashplayer, versie 11,1, staat nu in de Market klaar om gedownload te worden. De release ervan lijkt afgestemd op het beschikbaar komen van de Galaxy Nexus in Amerika, deze is daar sinds vandaag te koop.
Flash Player 11 De update brengt niet veel nieuws met zich mee. Naast wat verbeteringen in de snelheid en de veiligheid van de toepassing, is er nu ondersteuning voor Android 4.0. Dit zal ook direct de laatste Androidversie zijn die door Adobe ondersteunt wordt. Er zullen nog wel kleine updates volgen die veiligheidsproblemen moeten oplossen, of de prestaties verbeteren. Het beschikbaar komen van de Flash Player voor Android 4.0, geeft de nieuwste Androidversie nog wat extra onderscheidingsvermogen ten opzichte van andere besturingssystemen die geen Flash ondersteunen.
Er zitten overigens nog wel fouten in deze versie, die beschrijft Adobe netjes op haar website. Het gaat om de volgende fouten:

• Bladeren door een video, terwijl deze gepauzeerd is, updatet het frame niet op Android 4.0
  • StageVideo met gebruik van On2 en Sorenson werkt niet op Android 4.0
  • PHDS-content speelt af met verstoringen in de audio
  • Het besturingssysteem geeft geen voorrang aan de belfunctie, waardoor audio blijft doorspelen als je belt
  • De enter-toets werkt niet in een tekstveld met meerdere lijnen
Downloaden De nieuwste versie van Flash Player is gratis te downloaden uit de Android Market, maar je moet wel minstens Android 2.2 hebben. Scan onderstaande QR-code of klik erop om de nieuwe versie te downloaden:

Adobe is van plan om te stoppen met Flash Player voor mobiele apparaten. Dat betekent dat één voordeel van Android in ieder geval verdwijnt. Er zou echter nog wel een laatste versie komen, die ondersteuning moet bieden voor Android 4.0 De nieuwste versie van Adobe Flashplayer, versie 11,1, staat nu in de Market klaar om

Lees het volledige artikel op Androidworld

Bewerkt (24 april 2013 13:53)

SakasakaHeyhey

• Lid sinds 10 augustus 2011
  • Berichten 72
  • Reputatie 0
  • 6 september 2012
  • 09:25

Hoi,

Sinds kort kan ik geen filmpjes meer bekijken op mijn telefoon omdat ik niet de laatste flashplayer heb. Ik gebruik dolphin browser hd en heb altijd de optie desktop aan staan en dat werkte prima. Ik kon op mijn telefoon alle dingen doen die ik wilde en mijn vrouw kan lekker op de laptop; hebben we ook geen ruzie Helaas gaat die vlieger niet meer op omdat adobe is gestopt met de ondersteuning voor android. Is er een andere manier om filmpjes op je telefoon te bekijken of moet ik de laptop uit de handen van mijn vrouw trekken:p

———- Update van bericht ———-

..

Bewerkt (24 april 2013 15:31)

Phone: Samsung Galaxy S4
Rom: Cyanogenmod 11

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 6 september 2012
  • 18:12

Ga naar de site van Adobe, en zoek daar naar de flash player voor android (in het archief/oudere versies) daar vind je 'm nog.

Bewerkt (24 april 2013 15:32)

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

SakasakaHeyhey

• Lid sinds 10 augustus 2011
  • Berichten 72
  • Reputatie 0
  • 7 september 2012
  • 22:41

Thanx Peter. Helaas is mijn probleem niet opgelost. Ik heb wel de flashplayer geinstaleerd; maar deze werkt niet omdat ik android 4.1 draai op mijn telefoon. Dit wordt niet meer door Adobe ondersteund. Dit is het probleem waar ik tegenaan loop.

Bewerkt (24 april 2013 15:32)

Phone: Samsung Galaxy S4
Rom: Cyanogenmod 11

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.