Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Androidworld

• Lid sinds 07 april 2009
  • Berichten 3585
  • Reputatie 0
  • 7 september 2012
  • 12:20

Torrents zijn bestanden die het mogelijk maken om (grote) bestanden te downloaden. Hiervoor heb je een torrent en een torrentclient nodig, waarvan*µTorrent een erg populaire is op de PC. Vanaf gisteren is ook de Androidapplicatie van*µTorrent te downloaden uit de Google Play Store zodat je deze dienst ook op je Androidtelefoon kunt gebruiken. µTorrent Beta

Lees het volledige artikel op Androidworld

Bewerkt (24 april 2013 15:32)

wouterkuyper

• Lid sinds 29 augustus 2012
  • Berichten 140
  • Reputatie 0
  • 20 september 2012
  • 00:34

Ik ben een totale nul op het gebied van torrents downloaden. Niet alleen op mijn phone, maar ook op mijn pc.

Nu heb ik dat Mutorrent gedownload, aar hoe werkt dat dan nu?

Hoe vind ik een torrent (wat voor zoektermen?)? Hoe weet ik (redelijk) zeker dat het veilig is? En hoe kan ik een torrent bekijken? moet ik dat nog uitpakken ofzo?

W

Bewerkt (24 april 2013 15:35)

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2803
  • Reputatie 60
  • 20 september 2012
  • 05:44

Misschien eens Googlen ? Maar goed hier een korte uitleg : Zoals je weet kan je met Torrents bestanden downloaden . Dit doe je zo : Je download een stuk gereedschap zoals Utorrent , en deze instaleer je . Vervolgens ga je op zoek op een site met torrent bestanden zoeken naar bestanden die jij wilt hebben . Bij een goede site staat ook beschreven wat de inhoud van hun torrent is en recensies van andere / vorige gebruikers/downloaders . Op deze manier zie je wat je binnen haalt . Vaak zul je dan een knop zien met download torrent , als je daarop klikt zul je het bestand zien , waneer dit bestand is gedwonload , dubbel klik je er op en zult hij openen met Utorrent . en klaar is Kees . Verder kan je het gedownloade bestande ( dus de bestanden die je via Utorrent heb binnen gehaald scannen met een virus scanner )

Ja en verder kunnen we hier niet alles bespreken uitrarrt ! dit is een leer proces waar je alleen leert als je het zelf ondervind .

Succes

Bewerkt (24 april 2013 15:35)

nijen

• Lid sinds 17 september 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 24 september 2012
  • 10:01

Ik zou gewoon voorzichtig zijn met .zip of .rar bestanden! maar dit lijkt me een een kwestie van intuïtie en gezond verstand!

Bewerkt (24 september 2012 10:01)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.