Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik vermoed dat je je apps op je toestel hebt staan en dat je op je sdkaart nog 4gb hebt. Apps overzetten naar je sd-kaart en je hebt weer wat ruimte.
App2sd erop zetten. App geeft aan welke naar de SD kunnen worden overgezet.
Sent from my Desire HD using Tapatalk
ik heb ook een soort gelijk probleem, ik heb een archos 101 internet tablet van 16 GB maar als ik bij appslib iets wil downloaden staat er: make sure you have free space and retry. wat is hier het probleem van want ik heb tog 16 GB om het in op te slaan?
als ik bij opslagruimte kijk staat er dit:
Intern apparaatgeheugen:
Totale ruimte: 14,44GB
Beschikbare ruimte: 11,18GB (dit klopt ik heb er al aardig wat muziek op gezet via mijn pc)
Sdkaart:
Nietbeschikbaar
Externe schijf:
niet beschikbaar
Systeem opslagruimte:
Beschikbare ruimte 114mb (dat lijkt mij heel weinig)
hoe zorg ik ervoor dat mijn apps op de intern apparaatgeheugen komen te staan? want ik heb het gevoel dat hij daar niet opstaat.
Welke apps geven problemen?
Verstuurd van mijn HTC Desire HD A9191 met Tapatalk
Op het forum van Archosfan zag een mogelijk antwoord op dit probleem.
Hi I have a 101 tablet. When installing apps how do I install to main internal storage (8gb) and not the system storage which only has 22.48mb free now ?
One option is to “root” your Archos using this method http://forum.xda-developers.com/showthr … p=10239743
This process will allow to create a large partition for app storage, up to 2GB.
Heeft iemand ervaring hiermede?
Ik heb een update gedaan, er bleek een bug in te zitten. Naar mijn idee is het probleem bij mij nu verholpen!
ik heb sinds gister mijn archos en hij zit nu al vol. heb nog maar een paar apps geinstalleer en toch al vol? ik kwam er achter dat me systeem opslagruimte vol zat maar dat is wel heel snel. kan ik iets doen waardoor ik weer apps kan dowloaden??