Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

frako

• Lid sinds 27 januari 2011
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2012
  • 14:50

De Volkskrant heeft in al zijn wijsheid besloten om de layout van de online abonnementen te veranderen. Tot dan konden wij deze prima lezen op de tablet. Nu loopt deze om het moment vast en geeft ook een zeer korrelig beeld in de overzichtkrant. Het enige dat nog lukt is om hem in de tekstmode te lezen. Dat geeft veel minder het krantengevoel. Ik vermoed dat de processor en/of het geheugen de krant niet meer aankan. Geeft een zwaarderde mini sd card meer mogelijkheden? En of kan ik het op andere wijze regelen? Ik hoop dat iemand raad weet.O ja op de laptop is het allemaal prima te lezen en zelfs verbeterd tov de vorige versie.vriendelijke groet

Bewerkt (24 april 2013 14:25)

frako

• Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 22 maart 2012
  • 22:46

Hallo een kleine upgrade van dit draadje.

Deze is 40 x bekeken maar er is nog geen oplossing geboden. Is de vraagstelling onduidelijk? Ik meer informatie noodzakelijk. Laat het even weten svp.

vriendelijke groet

Bewerkt (24 april 2013 14:26)

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • Moderator Moderator
  • Moderator Moderator
  • 23 maart 2012
  • 06:52

Laat je niet misleiden door die 40 views, dat is inclusief bots die het internet scannen.

Maar je vraagstelling is duidelijk, misschien herkennen weinig mensen je probleem. Goed dat je het onder de aandacht brengt. Ik bezit helaas geen tablet, en geen volkskrant.

Gaat het om de vk.nl mobile app? Daar lees ik niet veel goeds over..

Edit: hier werkt de app best goed op de sgs2.

Maar misschien bedoel je de website van vk zelf? Dan zou je een andere browser kunnen proberen.

Bewerkt (24 april 2013 14:26)

frako

• Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 25 maart 2012
  • 21:10

Hoi bedankt voor je reactie. Het gaat dus niet om de app. Die werkt wel redelijk. Maar wij hebben dus echt een betaald internetabonnement VK online. Ik ga jouw tip eens even uitproberen. Ik hoop dat nog meer mensen mij iets verder kunnen brengen.

vriendelijke groet

Bewerkt (24 april 2013 14:27)

TOJofO

• Lid sinds 12 april 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 12 april 2012
  • 13:21

Ik heb geen oplossing voor je, helaas, ik heb hetzelfde met mijn Archos 101 en mijn online VK abonnement. Op de PC prima te lezen, maar op de tablet niet meer te doen. Voorheen ging het allemaal prima, maar met de nieuwe versie van de site/krant is het zwaar drama. Het scrollen is traag, het inzoomen werkt niet goed en het beeld is korrelig, en regelmatig vastlopers.

Wat ik al geprobeerd heb:
- Browsers: Opera, Firefox, en de default browser van de Archos 101
- Flash geupdate via de Android Market
- Binnen Opera de agent-instellingen Desktop en Tablet beide geprobeerd

Als je een oplossing hebt gevonden hoor ik die graag.

Groeten,
Mark.

frako;280218
De Volkskrant heeft in al zijn wijsheid besloten om de layout van de online abonnementen te veranderen. Tot dan konden wij deze prima lezen op de tablet. Nu loopt deze om het moment vast en geeft ook een zeer korrelig beeld in de overzichtkrant. Het enige dat nog lukt is om hem in de tekstmode te lezen. Dat geeft veel minder het krantengevoel. Ik vermoed dat de processor en/of het geheugen de krant niet meer aankan. Geeft een zwaarderde mini sd card meer mogelijkheden? En of kan ik het op andere wijze regelen? Ik hoop dat iemand raad weet.O ja op de laptop is het allemaal prima te lezen en zelfs verbeterd tov de vorige versie.vriendelijke groet

Bewerkt (24 april 2013 14:36)

Audiowaste

• Lid sinds 24 mei 2011
  • Berichten 523
  • Reputatie 0
  • 12 april 2012
  • 14:24

In je browser kun je instellen dat sites als mobiele website of als gewone website geopend moeten worden. Probeer dat laatste eens.

Bewerkt (24 april 2013 14:36)

valgibson

• Lid sinds 02 juli 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2012
  • 09:09

Audiowaste;288003
In je browser kun je instellen dat sites als mobiele website of als gewone website geopend moeten worden. Probeer dat laatste eens.

Het haperen van de digitale volkskrantsite op een android-device heeft niets te maken met de browser, maar alles met het feit dat Volkskrant “in al zijn wijsheid” heeft besloten om over te stappen op Flash. Welk groot ict-voorlichter heeft ze op dit krankzinnige idee gebracht? Juist afgelopen week nog heeft Adobe aangegeven flash voor Android niet meer te ondersteunen, wat dus betekent dat de digitale volkskrant in de toekomst niet meer beschikbaar zal zijn voor Android. We weten allemaal dat het slecht gaat met de krantenoplages, maar op deze manier is het wel heel duidelijk dat de Volkskrant van haar abonnees af wil. Volkskrant, DOE ER EENS IETS AAN EN GA WEER TERUG NAAR EEN SIMPELE HTML PAGINA! Of port jullie bestaande iPhone app eens door… fluitje van een cent en het levert jullie in ieder geval 1 tevreden abonnee op (I'll spread the word)

Bewerkt (24 april 2013 15:08)

keesverhage

• Lid sinds 04 juli 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2012
  • 09:04

Ik heb bij de Volkskrant om commentaar gevraagd. De reactie was dat de online-versie niet voor de tablet bestemd was en dat ik er niet op moest rekenen dat er voorlopig een android-versie zou komen

Bewerkt (24 april 2013 15:08)

stephanvandenbossche

• Lid sinds 05 oktober 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 5 oktober 2012
  • 14:27

Even een korte reactie. De Morgen (van dezelfde persgroep) heeft sinds kort een goed werkende tablet-versie, waar je zowel met een abo als per dag (via google account af te rekenen) de krant kan lezen.
Ze zijn nagenoeg gelijk aan elkaar, delen zelfs de redactie buitenland, pak maar eens de zaterdagkranten samen en je leest 70% hetzelfde.
Dus dat moet met een beetje simpel zweet heel snel te regelen zijn, maar wil men in Nederland wel. Speelt er iets anders?
Dus waarom Nederlandse kranten geen android tablet ondersteunen?

Bewerkt (24 april 2013 15:39)

stephanvandenbossche

• Lid sinds 05 oktober 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 2 november 2012
  • 15:37

Ik lees sinds gisteren, offline, de Volkskrant op mijn asus transformer.
https://play.google.com/store/apps/details?id=be.persgroep.red.mobile.android.vkn&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImJlLnBlcnNncm9lcC5yZWQubW9iaWxlLmFuZHJvaWQudmtuIl0.

Weet alleen niet of ie het doet op een Archos 101.

Bewerkt (24 april 2013 15:48)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren