Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Dammis

• Lid sinds 29 juni 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 25 juni 2012
  • 14:31

Er is iets mis met mijn browser. Skype en e-mail kan ik gebruiken maar kan verder geen andere website bereiken. Hoe kom ik aan de browser die er oorspronkelijk door Android op is gezet. Ik heb Firefox erop gezet maar werkt ook niet wat het zou moeten doen. Wie weet wat het probleem is?

Bewerkt (24 april 2013 15:06)

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • Moderator Moderator
  • Moderator Moderator
  • 25 juni 2012
  • 14:48

Verplaatst naar het juiste (Archos 101) forum
Hoe bedoel je 'Hoe kom ik aan de browser die er oorspronkelijk door Android op is gezet'?
Ben je de originele kwijt?

Dammis

• Lid sinds 29 juni 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 25 juni 2012
  • 20:15

Ik bedoel met de oorspronkelijke browser die waar ik nu problemen mee heb en die in het oorspronkelijke OS is geinstalleerd.
Ik zal nog even iets uitgebreider beschrijven wat er aan de hand is. De programma's die ik heb geinstalleerd b.v. Skype, e-mail, programma gemist, worldpaper, etc. kan ik gewoon opstarten. Als ik echter in zo'n programma een link aantikt gebeurt er hetzelfde wanneer ik rechtsstreeks naar een website wil, dus site niet bereikbaar. Met Firefox kan ik wel direct naar de websites, vind alleen dat het wat langzamer gaat. Ben benieuwd naar de oplossing van het probleem. Alvast bedankt, Dammis

Dammis

• Lid sinds 29 juni 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 7 juli 2012
  • 15:23

Ik zit eigenlijk nog steeds op een vervolg antwoord van je te wachten na mijn wat uigebreider reactie. Graag hoor ik of je al wat wijzer bent geworden omtrent dit probleem. Je bent de enige die gereageerd heb. Nogmaals bedankt, Dammis

Bewerkt (24 april 2013 15:10)

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • Moderator Moderator
  • Moderator Moderator
  • 7 juli 2012
  • 15:29

je reactie is me duidelijk ontgaan. Staat de originele browser nog wel geïnstalleerd op je toestel? Ik neem aan dat je deze niet kan verwijderen.

Wat gebeurt er als je deze zelf opstart?

Je kan proberen om de cache te legen van de browser bij menu > instellingen > toepassingen beheren > alles > browser > gegevens verwijderen/cache legen. (precieze naamgeving kan afwijken)

firefox is overigens niet de enige alternatieve browser. Ik vind die zelf ook te traag. Chrome, Dolphin of Opera kun je evt. nog proberen.

Bewerkt (24 april 2013 15:10)

Dammis

• Lid sinds 29 juni 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 9 juli 2012
  • 13:46

Als ik de browser opstart om naar internet te gaan krijg ik als vanouds de boodschap “Website niet beschikbaar”. Met Firefox kom ik zoals bekend er dus wel op. Ook heb ik de cache geleegd.

Bewerkt (24 april 2013 15:11)

Dammis

• Lid sinds 29 juni 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 14 juli 2012
  • 15:04

Heb er nog een probleem bijgekregen. Krijg de boodschap “opslagruimte van apparaat raakt op” terwijl de totale ruimte 14,44 bedraagd waarvan beschikbaar 13,75 Gb. Hoe kan dit nu weer?

Bewerkt (24 april 2013 15:13)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren