Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Apps worden opgeslagen op het interne telefoongeheugen, niet op de opslag waar je foto's e.d. staan. Als je bij instellingen –> opslagruimte (of zo) kijkt zie je hoeveel geheugen je daar nog vrij hebt staan. Als dit nog genoeg is en toch deze melding geeft dien je de ‘gegevens’ even te wissen van de google play store (instellingen –> toepassingen –> toepassingen beheren –> alles –> play store/market –> gegevens/data wissen.
ik had ook al last van geheugen tekort met mijn archos
Hai Nanders,
galaxy s4 geroot en 4.3
(instellingen –> toepassingen –> toepassingen beheren –> alles –> play store/market –> gegevens/data wissen.
In instellingen kan ik :toepassingen ,enz. niet vinden.
henknan
henknan
Hai Nanders,
galaxy s4 geroot en 4.3
(instellingen –> toepassingen –> toepassingen beheren –> alles –> play store/market –> gegevens/data wissen.
In instellingen kan ik :toepassingen ,enz. niet vinden.
henknan
Dit zei mijn tablet ineens na het installeren van een paar kleine Appjes. Volgens Instellingen -> Opslagruimte heb ik nog gewoon 7GB vrij. Ik heb er op dit moment geen SDkaartje inzitten, die is nog onderweg vanaf eBay. Iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen? Of ligt dit puur aan het feit dat er nog geen SDkaart in zit? Heb geen zin om mijn tablet te rooten, ivm het feit dat hij net twee dagen oud is en je dan volgens mij je garantie goed aantast.