Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

rontoemen

• Lid sinds 25 oktober 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 25 oktober 2012
  • 20:45

Ik heb een archos 10.1 en heb internetverbinding via onze buren. Heb nooit geen problemen gehad met het internet, totdat de buren een andere router installeerde. Hij maakt gewoon verbinding via wifi en dat geeft het scherm ook gewoon aan.De verbinding is goed. Als ik de internetpagina open krijg ik gewoon de googlesite, maar hij laad niet door. Hij blijft zoeken, en dan geeft hij aan ( webpagina niet beschikbaar ). Mijn wifiverbinding is nog steeds hartstikke goed, maar kan het internet niet op. Weet iemand wat het probleem kan zijn?

alvast bedankt.

gr Ron

Bewerkt (24 april 2013 15:45)

Rsasbrink

• Lid sinds 01 november 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 1 november 2012
  • 16:40

hallo Ron,
als je telefoon verbinding met de router heeft, hoeft dit niet te betekenen dat het internet ook werkt, er is een instelling veranderd in die router, die zorgt dat jij geen internet meer heb. Verder kan ik je vrij moeilijk helpen..

Bewerkt (24 april 2013 15:47)

Froony

• Lid sinds 09 oktober 2011
  • Berichten 895
  • Reputatie 0
  • 4 november 2012
  • 17:03

Dit is een veel voorkomend probleem tegenwoordig. Volgensmij storen de Wifi-netwerken elkaar dan. Je zou je router op een ander kanaal dan dat van de buurman kunnen zetten, al weet ik ook niet hoe dit gaat.

Tot die tijd kun je proberen de Wifi aan/uit te zetten en het nogmaals te proberen.

Bewerkt (24 april 2013 15:48)

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 4 november 2012
  • 17:53

Als je die vraag nou eens aan de buurman stelt, die kan in z'n router de instellingen aanpassen als dat nodig is.
En als je ‘zomaar meelift’ op de internetverbinding van de buren, ja dan heeft de buurman nu z'n zaken wel voor elkaar, en jij pech.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 4 november 2012
  • 19:52

Dan zal je even met buurman moeten praten over hoe of wat. Als je van hem zijn internet mag gebruiken is er niks aan de hand en kom je er vast wel uit. Daarom topic gesloten. Verbindings problemen op je eigen netwerk, ok, maar we gaan hier geen handleidingen geven over hoe het internet in de buurt te gebruiken.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren