Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

xzwakman

• Lid sinds 09 juli 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 9 juli 2013
  • 20:19

Hi, Ik snap het niet meer. Tot 2 maanden geleden ging ik zonder problemen via de router het internet op. Van het ene op het andere moment doet hij het niet meer. Of hij zegt netwerk not in range of probeert verbinding te maken en zegt dan not connected. Dus hij ziet het thuisnetwerk wel maar kan absoluut geen verbinding maken. Router gereset, hielp niks. Archos gereset, hielp niks. dan nu het allervreemdste. Alle draadloze apparaten in huis doen het zonder problemen, ook de childpad van arnova met android, ook de samsung s2 met android en ook de windows apparaten. Dus zou je zeggen het ligt aan de archos, maar als ik naar de achterburen ga en daar het wifi netwerk in stel gaat hij lachend het netwerk op………Dus ik snap het niet meer. Wie helpt me of vertelt me waar ik terecht kan.
alvast dank, xander

psybi

• Lid sinds 22 juli 2010
  • Berichten 329
  • Reputatie 50
  • 10 juli 2013
  • 00:07

Kan je je wifi naam ingedrukt houden totdat er een pop-up komt. Daarna op Netwerk verwijderen klikken.
Daarna hem weer opnieuw toevoegen.

xzwakman

• Lid sinds 09 juli 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 10 juli 2013
  • 08:31

Ook geprobeerd, ook dat werkt niet. Ik heb ook de fabrieksinstellingen terug gezet hielp ook niet. Alle draadloze apparaten verbinden probleemloos met de router(Chilpad, meerdere mobiele telefoons, drie laptops) ook de telefoons van mensen die op visite komen, en als ik ergens anders ben met de archos kan ik ook probleemloos verbinden, alleen thuis via eigen router(netwerk) lukt het niet. En dat was toch waar we de tablet uiteindelijk voor aangeschaft hebben. Snap er helemaal niks van.

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • Moderator Moderator
  • Moderator Moderator
  • 10 juli 2013
  • 10:15

kijk eens op welk kanaal je router staat met bv wifi analyzer en probeer deze via je router menu op een andere te zetten. Misschien dat dat nog iets helpt.

Bewerkt (10 juli 2013 10:15)

xzwakman

• Lid sinds 09 juli 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 11 juli 2013
  • 08:12

Hi, Ik heb alle kanalen wel zo'n beetje gehad. Zat op 11 , was misschien te hoog voor de archos, ben naar 6 gegaan, naar 3 en naar het kanaal met minste storing…..helemaal niks.Gisteren archos aan collega mee gegeven, die ging zonder problemen bij hem thuis het netwerk op.
Vrees dat de enige oplossing is een andere router te kopen, want het lijkt er sterk op dat deze router /archos een slechte combinatie is.Blijf het vreemd vinden omdat alle andere apparaten het wel goed doen.Zowel android als windows als ios (ipod) hebben geen problemen.

PuffMaN

• Lid sinds 16 mei 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 11 juli 2013
  • 09:21

Mssn een waterkansje, maar probeer eens een andere versleuteling. Zet em bv even op WEP ofzo, en test dit eens. Omslachtig om alle apparaten opnieuw in te stellen, maar goedkoper dan een andere router kopen moest dit werken.

xzwakman

• Lid sinds 09 juli 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 16 juli 2013
  • 09:29

Dank voor de tip, maar ook al geprobeerd.alle versleutelingen geen versleuteling. Router van 802.11n afgehaald, ik heb echt alles al geprobeerd.Behalve de archos tegen de muur aan :-), maar ik denk dat dat ook niet gaat helpen………Wie o wie heeft voor mij de oplossing?????

xzwakman

• Lid sinds 09 juli 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2013
  • 11:20

Andere router aangeschaft, geen enkel probleem meer. Tablet mee gehad op vakantie, nergens problemen gehad. Het probleem zit hem dus in de connectie van de tablet naar de netgear router , die willen kennelijk niet samenwerken.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren