Ik heb al een tijdje een Archos 32 met Android 2.2.1. Nu heb ik problemen met een wifi router. Het werkt prima maar als ik er een ip beveiliging opzet krijg ik geen pagina geladen, maar hij zegt wel dat hij verbinding heeft. En het ip adres staat goed ingeschreven. Andere apparaten met andere software (windows, wp7 mango, wp6,5) doen het wel fijn loos op het internet. Heeft iemand ook dit probleem? of nog beter weetje hoe ik het kan oplossen? dan hoor ik het graag.
mvg mathieu
Bewerkt (24 april 2013 15:03)
Hallo allemaal,
Ik heb al een tijdje een Archos 32 met Android 2.2.1. Nu heb ik problemen met een wifi router.
Het werkt prima maar als ik er een ip beveiliging opzet krijg ik geen pagina geladen, maar hij zegt wel dat hij verbinding heeft. En het ip adres staat goed ingeschreven. Andere apparaten met andere software (windows, wp7 mango, wp6,5) doen het wel fijn loos op het internet. Heeft iemand ook dit probleem? of nog beter weetje hoe ik het kan oplossen? dan hoor ik het graag.
mvg mathieu
Hallo allemaal,
Ik heb al een tijdje een Archos 32 met Android 2.2.1. Nu heb ik problemen met een wifi router.
Het werkt prima maar als ik er een ip beveiliging opzet krijg ik geen pagina geladen, maar hij zegt wel dat hij verbinding heeft. En het ip adres staat goed ingeschreven. Andere apparaten met andere software (windows, wp7 mango, wp6,5) doen het wel fijn loos op het internet. Heeft iemand ook dit probleem? of nog beter weetje hoe ik het kan oplossen? dan hoor ik het graag.
mvg mathieu