Ik heb hier in huis in ieder geval overal ontvangst. Het aantal “streepjes” is lager dan op mijn telefoon (Incredible S), maar als je via zo'n WiFi analyser de werkelijke signiaal sterkte bekijkt lijkt de ontvangst gelijk te zijn. Volgens mij zit het “probleem” meer in het aantal streepjes dan in de daadwerkelijke ontvangst. Ik ben in ieder geval tevreden, maar ook benieuwd wat de ervaring van anderen is.
Bewerkt (24 april 2013 14:04)
Ik heb hier in huis in ieder geval overal ontvangst. Het aantal "streepjes" is lager dan op mijn telefoon (Incredible S), maar als je via zo'n WiFi analyser de werkelijke signiaal sterkte bekijkt lijkt de ontvangst gelijk te zijn. Volgens mij zit het "probleem" meer in het aantal streepjes dan in de daadwerkelijke ontvangst. Ik ben in ieder geval tevreden, maar ook benieuwd wat de ervaring van anderen is.
Ik heb hier in huis in ieder geval overal ontvangst. Het aantal “streepjes” is lager dan op mijn telefoon (Incredible S), maar als je via zo'n WiFi analyser de werkelijke signiaal sterkte bekijkt lijkt de ontvangst gelijk te zijn. Volgens mij zit het “probleem” meer in het aantal streepjes dan in de daadwerkelijke ontvangst. Ik ben in ieder geval tevreden, maar ook benieuwd wat de ervaring van anderen is.