Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

beersman

• Lid sinds 30 november 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 12 april 2012
  • 10:35

Ik weet niet of deze vraag hier hoort of in een ander forumdeel. Ik ben wel erg tevreden oven mijn transformer tf101, maar heeft het zin om te gaan sparen voor een transformer prime?
Ik hecht erg aan een scherm met een hoge resolutie. Vooral voor het bekijken van foto's. Verder gebruik ik de tf101 om te internetten. Surfen en e-mailen.
Bijna alle tests cq. reviews wel gelezen. De één zegt doen, de ander als je tevreden bent met de tf101, laat het dan maar.

Bewerkt (24 april 2013 14:36)

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • Moderator Moderator
  • Moderator Moderator
  • 12 april 2012
  • 10:39

De mensen die een Asus Eee Pad Transformer Prime TF201 bezitten kunnen dit beter inschatten, om die reden verplaatst

pappiedappie

• Lid sinds 19 september 2010
  • Berichten 679
  • Reputatie 0
  • 12 april 2012
  • 15:02

Ik heb geen prime, wel de gewone tf101 en ik deel de mening dat als je tevreden bent met je tf101, waarom dan geld uitgeven voor een toestel dat ‘iets’ beter is ? Daarnaast is het erg persoonlijk natuurlijk.Zoals je zelf al aangeeft hecht je veel waarde aan hoge resolutie. Ik ken de exacte specs. niet van de prime maar is die in verhouding tot de prijs echt zoveel beter dan ?
succes met je keuze

Call_me@

• Lid sinds 16 maart 2012
  • Berichten 73
  • Reputatie 0
  • 12 april 2012
  • 17:02

Ja lastig te beantwoorden. Voor mij was doorslaggevend dat er van de Prime geen 3G versie zou komen. En dat beperkt mij teveel in m'n mobiliteit. Wel de Prime in de winkel geproefd, niks mis mee maar tja die gsm moest ik hebben

Quinten

• Lid sinds 02 maart 2010
  • Berichten 1172
  • Reputatie 0
  • 13 april 2012
  • 13:13

Niet doen. Ik heb de Prime. Ik ben er ziels gelukkig mee. Maar als ik zie waarvoor jij hem gebruikt zie ik er niet veel nut in. Als je zou zeggen dat je games freak bent enzo dan had ik wat anders gezegd. Aan het begin denk je bij de prime het een superding is. En dat is het ook. Maar als je eraan gewend bent en je pakt hem minder vaak om dat aan het begin ga je spijt krijgen dat je zoveel geld hebt besteed aan een nieuwere versie terwijl de oude nog gewoon een goed ding is.

doctormetal

• Lid sinds 18 augustus 2010
  • Berichten 434
  • Reputatie 0
  • 13 april 2012
  • 17:25

Ben zelf zeer tevreden over mijn Prime, maar, net zoals Quinten ook al aangeeft, heeft de Prime voor jouw gebruik niet veel toegevoegde waarde.

pelle.jansen

• Lid sinds 13 februari 2011
  • Berichten 105
  • Reputatie 0
  • 7 juni 2012
  • 16:01

Ik ben het met de mensen boven mij eens. Als een nieuwe tablet is het een goede optie maar de prime is niet heel veel verbetering tov de originele transformer. Het verschil is: scherm is beter buiten te lezen, binnen niet veel verschil. Tablet is dunner en de processor is sneller. Voor jouw gebruik is er niet veel verschil. Wat misschien interessanter is, is de opvolger van de prime. Deze heeft een hogere resolutie scherm wat met webpagina's, foto's en films verschil kan maken.

Bewerkt (24 april 2013 14:58)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.